Pomysł jest prosty i oparty na grze słów. Na zdjęciu widać pięć butelek Lubelskiej. Każda z nich ma pojemność 100 ml. Obok jest jeszcze alkohol w eksperymentalnym, plastikowym opakowaniu. Na górze mamy hasło: "Program PięćSet +".
Internautom nietypowe skojarzenie raczej przypadło do gustu. - Gdzie można składać podania? - pytają jedni. - Z takiego programu chętnie skorzystam - zapewniają inni. Prześmiewczy portal ASZdziennik uznał autorów reklamy murowanymi kandydatami do marketingowego Antynobla.
Z kolei zdania wśród osób zainteresowanych tematyką social media (skupionych w grupie o takiej nazwie na Facebooku) są podzielone. - Dla mnie kiepskie - piszą jedni. - Mnie śmieszy - przyznają inni. Części osób nie podoba się przede wszystkim odniesienie do rodzin i programu, który ma je wspierać. Niektórzy uważają wręcz, że promocja dotyka tabu jakim jest problem alkoholowy w rodzinach. - Ludzie z problemem alkoholowym często kupują małe buteleczki... Tak się oszukują że nie mają problemu... - czytamy w jednym z komentarzy.
Producentem wspomnianego alkoholu jest firma Stock Polska, która ma w Lublinie zakład produkcyjny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?