Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

500 plus w nowym wydaniu. Promocja Lubelskiej jednych śmieszy, innych irytuje

RED
screen
Murowanymi kandydatami do marketingowego Antynobla nazwał prześmiewczy ASZdziennik autorów reklamy alkoholi marki Lubelska. Promując alkohol nawiązują oni do rządowego programu 500 plus.

Pomysł jest prosty i oparty na grze słów. Na zdjęciu widać pięć butelek Lubelskiej. Każda z nich ma pojemność 100 ml. Obok jest jeszcze alkohol w eksperymentalnym, plastikowym opakowaniu. Na górze mamy hasło: "Program PięćSet +".

Internautom nietypowe skojarzenie raczej przypadło do gustu. - Gdzie można składać podania? - pytają jedni. - Z takiego programu chętnie skorzystam - zapewniają inni. Prześmiewczy portal ASZdziennik uznał autorów reklamy murowanymi kandydatami do marketingowego Antynobla.

Z kolei zdania wśród osób zainteresowanych tematyką social media (skupionych w grupie o takiej nazwie na Facebooku) są podzielone. - Dla mnie kiepskie - piszą jedni. - Mnie śmieszy - przyznają inni. Części osób nie podoba się przede wszystkim odniesienie do rodzin i programu, który ma je wspierać. Niektórzy uważają wręcz, że promocja dotyka tabu jakim jest problem alkoholowy w rodzinach. - Ludzie z problemem alkoholowym często kupują małe buteleczki... Tak się oszukują że nie mają problemu... - czytamy w jednym z komentarzy.

Producentem wspomnianego alkoholu jest firma Stock Polska, która ma w Lublinie zakład produkcyjny.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski