60 Sekund Biznesu: Polska wódka jest swoistego rodzaju lodołamaczem na rynkach zagranicznych

Redakcja

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Polska Wódka jest jedyną polską marką rozpoznawalną globalnie. Na tę pozycję pracowały pokolenia rolników, gorzelników i producentów. Dzięki ich pracy i bogatym tradycjom narodowy trunek został doceniony poprzez wpisanie na listę chronionych oznaczeń geograficznych.

- Chcielibyśmy, żeby świadomość co to jest polska wódka, jak się ja produkuje, gdzie się ją produkuje, z czego ją się produkuje. Żeby ta świadomość była tak wysoka jak w przypadku Francuzów, którzy wiedzą co to jest francuski szampan, czy w przypadku Brytyjczyków, którzy wiedzą co to jest szkocka whisky- tłumaczy w rozmowie z AIP Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka.

Przeczytaj także:

Materiał oryginalny: 60 Sekund Biznesu: Polska wódka jest swoistego rodzaju lodołamaczem na rynkach zagranicznych - Strefa Biznesu

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie