Polska Wódka jest jedyną polską marką rozpoznawalną globalnie. Na tę pozycję pracowały pokolenia rolników, gorzelników i producentów. Dzięki ich pracy i bogatym tradycjom narodowy trunek został doceniony poprzez wpisanie na listę chronionych oznaczeń geograficznych.
- Chcielibyśmy, żeby świadomość co to jest polska wódka, jak się ja produkuje, gdzie się ją produkuje, z czego ją się produkuje. Żeby ta świadomość była tak wysoka jak w przypadku Francuzów, którzy wiedzą co to jest francuski szampan, czy w przypadku Brytyjczyków, którzy wiedzą co to jest szkocka whisky- tłumaczy w rozmowie z AIP Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka.
- Świadomość, rozpoznawalność i docenianie jakości polskiej wódki, tradycji uświęconej nie ostatnim dziesięcioleciem, ale setkami lat umożliwia wykorzystanie wódki jako swoistego lodołamacza na rynkach zagranicznych- dodaje.
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.