Bilety do Londynu z lotniska w Świdniku idą jak świeże bułeczki

Aleksandra Dunajska
wizualizacja
Ponad 100 biletów lotniczych z Lublina do Londynu - Luton i z powrotem kupiono w ciągu kilku pierwszych godzin po uruchomieniu sprzedaży. Niestety, jednocześnie z zainteresowaniem skoczyły ceny biletów.

- Pierwsze połączenie Lublin - Luton uruchamiamy 18 grudnia br. - poinformował we wtorek Wizz Air. Zaraz potem uruchomił sprzedaż. - Pierwszego dnia kupiono ponad 100 biletów z i do Lublina - poinformował Daniel de Carvalho, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air. Ale jaką sprzedaż osiągnięto do wczoraj, nie chciał zdradzić, tłumacząc to tajemnicą firmy.

Czytaj nasz serwis - wszystko o lotnisku w Świdniku

Zainteresowanie połączeniami zanotowała też zajmująca się sprzedażą biletów lotniczych lubelska firma Polot. - Sprzedaliśmy już pięć biletów, to naprawdę sporo, zważywszy na fakt, że dziś klienci indywidualni kupują je w większości w internecie - mówi Izabela Poręba z Polotu.

Kto zarezerwował miejsce na 18 grudnia będzie podróżował z prezydentem Lublina Krzysztofem Żukiem i marszałkiem Krzysztofem Hetmanem. - Prezydent kupił bilet prywatnie - zaznacza Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzeczniczka włodarza miasta.

Żuk i Hetman zdecydowali się na transakcję zaraz po tym, jak Wizz Air obwieścił kierunki i terminy rejsów. Dzięki temu wtedy zapłacili po 75 zł. Ale już w piątek miejsce w tym samym samolocie kosztowało 485 zł - ponad sześć razy więcej. Nie wspominając o kosztach powrotu: bilet Londyn - Lublin w piątek można było kupić za 1155 zł. Zdaniem znawców tematu, skok cen to nic dziwnego. - Bilety lotnicze są sprzedawane w progach cenowych, kilkanaście pierwszych np. po 75 zł, kolejne po 105 zł itd., do najwyższych cen. Kto rezerwuje ostatnie miejsca, dopłaca do pasażera, który zapłacił najmniej - tłumaczy Paweł Cybulak, redaktor naczelny portalu Pasazer.com.

Na ceny dodatkowo wpływa termin. - Okres okołoświąteczny - aż do początków stycznia - jest wyjątkowo gorący. Ludzie wracają do Polski na święta, odwiedzają rodziny za granicą. Bilety będą więc nadal drożały - uważa Izabela Poręba.

Samoloty ze Świdnika do Londynu będą latać we wtorki i soboty o 19.45. Na początku 2013 r. Wizz Air ma uruchomić także połączenie do Oslo.

Wideo

Komentarze 42

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

:}

od lublina 5 kilosow

s
swidnik

lotnisko swidnik

Z
Zarząd (hehe)

Prosimy ten bilet sobie oprawić i powiesić w mieszkaniu... tyle jest wart

P
PL

a gdzie jest Świdnik? wiem gdzie jest Lublin...

G
Gość

Faktem jest ze powinno sie dbac o swoje sklepy swoje firmy i swoje lotnisko ale moj program mowi konkretnie , co wtedy zrobia szefowie sklepow , lotniska ,ktorzy zarabiaja kase a my ledwo ciagniemy koniec z koncem.

Taki styl jest w jedna strone , dlatego kazdy sklep ,lotnisko powinno sie dzielic z nami zyskami dlatego oowinny byc udzialy w takich firmach po to zeby byl obnrot zarobkow w rodzinach zwany obrotem finasowym w rodzinach w celu zwiekszenia calosci w gospodarce , i w tym przypadku nikt nikomu nie robi laski poniewaz zeby latac i zeby kupowac musimy zarabiac i o to maja dbac i politycy na ktorych pracujemy i szefowie firm nie znajacych takiego stylu zycia w Polsce .

Kupujemy dajemy zarobic innym wiec i nam sie nalezy zysk z tego ,latamy dajemy zarobic to samo , nalezy sie nam zysk od obrotow finasowych , inaczej nie ;latal bym ani nie kupowal w zadnym sklepie , poniewaz zle kierowany jest kraj upada wszystko , lacznie z rodzinami a wyzysk opetal wszystkich w Polsce szczegolnie .

Taki jest styl prawidlowy , sklepy na osiedlach ale z udzialem m,ieszkancow a nie jeden lata a drugiego na rower nie stac .

Taki jest moj program , budujesz ze mna zarabiasz , inwestujesz , zarabiasz , nie wazne ile zainwestujesz

Wazne jak szybko ja obruce nasza inwewstycje i ile zysku zrobimy razem , ten styl jaki nam zaproponowano to zwykla kaszana finasowa , spoleczenstwo ma inwestowacx z rzadem a nie rzad bierze pozyczki dla kraju obciazajac nas procentami zeby inni zarabiali, a my kim jestesmy , wypadlosmy krowie , nie maja racji w Polsce politycy i wszyscy ci ktorzy zarabiaja na wyzysku, koniec jest bliski , bo nio da sie tak zyc dalej , nasza kleska jest kleska wasza.

Szansa jednak zawsze istnieje u nas , bo ktos musi jak inni nie moga .
Facebook i moj program dla wszystkich rodzin w Unii.
bogdan.szacon7@gmail.com

G
Gość

Faktem jest ze powinno sie dbac o swoje sklepy swoje firmy i swoje lotnisko ale moj program mowi konkretnie , co wtedy zrobia szefowie sklepow , lotniska ,ktorzy zarabiaja kase a my ledwo ciagniemy koniec z koncem.

Taki styl jest w jedna strone , dlatego kazdy sklep ,lotnisko powinno sie dzielic z nami zyskami dlatego oowinny byc udzialy w takich firmach po to zeby byl obnrot zarobkow w rodzinach zwany obrotem finasowym w rodzinach w celu zwiekszenia calosci w gospodarce , i w tym przypadku nikt nikomu nie robi laski poniewaz zeby latac i zeby kupowac musimy zarabiac i o to maja dbac i politycy na ktorych pracujemy i szefowie firm nie znajacych takiego stylu zycia w Polsce .

Kupujemy dajemy zarobic innym wiec i nam sie nalezy zysk z tego ,latamy dajemy zarobic to samo , nalezy sie nam zysk od obrotow finasowych , inaczej nie ;latal bym ani nie kupowal w zadnym sklepie , poniewaz zle kierowany jest kraj upada wszystko , lacznie z rodzinami a wyzysk opetal wszystkich w Polsce szczegolnie .

Taki jest styl prawidlowy , sklepy na osiedlach ale z udzialem m,ieszkancow a nie jeden lata a drugiego na rower nie stac .

Taki jest moj program , budujesz ze mna zarabiasz , inwestujesz , zarabiasz , nie wazne ile zainwestujesz

Wazne jak szybko ja obruce nasza inwewstycje i ile zysku zrobimy razem , ten styl jaki nam zaproponowano to zwykla kaszana finasowa , spoleczenstwo ma inwestowacx z rzadem a nie rzad bierze pozyczki dla kraju obciazajac nas procentami zeby inni zarabiali, a my kim jestesmy , wypadlosmy krowie , nie maja racji w Polsce politycy i wszyscy ci ktorzy zarabiaja na wyzysku, koniec jest bliski , bo nio da sie tak zyc dalej , nasza kleska jest kleska wasza.

Szansa jednak zawsze istnieje u nas , bo ktos musi jak inni nie moga .
Facebook i moj program dla wszystkich rodzin w Unii.
bogdan.szacon7@gmail.com

g
gramm

jeśli LUZ dogada się z OLT który ma konkurencyjną ofertę lotów do różnych miast w Polsce i Europie (zobacz na www.oltexpress.com) to zapewne i do Londynu ceny ustabilizują się na przystępnym poziomie

L
LBN

1. Nie ma nic złego w lokalnym patriotyzmie, byleby z tym nie przesadzać. Takie zachowania ekonomiczne nie są naszym wymysłem. Każdy kto handlowo zwiedził trochę Polskę wie dobrze, że inni też tak robią. I jest w tym pewnien sens-część podatków zostaje w naszych samorządach no i co oczywiste: firmy mają zamówienia, a pracownicy: pracę. Zatem jest sens. Nie widzę żadnego powodu, żeby (kiedy mam wybór) nabijać kabzę Warszawce i jej PKB, a w zamian otrzymywać pogardę (znacie to określenie: "słoiki"?). 2. Czas to pieniądz. Możliwość szybkiego dotarcia do lotniska Lublin-Świdnik (LUZ) to oczywista oszczędność czasu i pieniędzy na przesiadki, busy, taksówki itd...Oczywiście mieszkańcy np. Zamościa, Chełma, Kraśnika, Lubartowa i innych powiatów powiedzą, że i tak muszą sie przesiadać. No dobra. Ale chyba bliżej i taniej bedzie do Lublina niż: Rzeszowa, Krakowa, Warszawy, Modlina, Katowic. Pominę już jak wyglądają drogi łączące nas (woj. Lubelskie) z resztą Polski. 3. W nawiązaniu do 2. Nie zapominajmy o tych, którzy chcą do nas dotrzeć z zewnątrz: przedsiębiorcy zainteresowani inwestowaniem (są tacy), studenci zza granicy (wbrew pozorom nie jest ich mało!) i turyści (też w statystykach nie jest źle-sami niedoceniamy tego co mamy). Wiem, że terminal miał być większy i ładniejszy, pewnie Niedźwiadę możnaby rozbudować do rozmiarów Heatrow (tylko skąd na to kasę wziąć?). Może dzisiaj siatka połączeń nie powala....Ale my dopiero startujemy OD ZERA! Jeśli będziemy chcieli to osiągniemy sukces. Województwo Lubelskie to ponad 2 mln mieszkańców. W zasięgu oddziaływania są (lub niedługo będą) także powiaty ościennych województw (północna część Podkarpacia, wschodnia część Świętokrzyskiego nowy most na Wiśle i DW 747). Pozdrawiam (malkontentów również)!

p
poznań LB

podważanie patriotyzmu internauty zgodz 9.40.26 .widać ze twój umysł sięga do drugiej ulicy ?.Uzasadniam 1Gdy nie kupisz samochodu ,produktu,fabryki -fabryki upadną bo pytam dla kogo 2.Namawianie ludzi do Wawy czy Rzeszówka to nic innego tylko upadek Lubelskiego lotniska ,dlatego aby Lubelskie lotnisko istniało musimy -powinniśmy odlatywać z tego lotniska ,aby się Rozwijało.a, Jechanie do Rzeszowa 200km czy do Warszawy 170 to też b ,Wydatek i CZAS c]w czasie podruży samochodem ,busem czy koleją tez mozna mieć ujemne przeszkody nie daj Boże wypadek czy po dodaniu wszystkich szczegółów gdzie masz ten milowy zysk .Ostatnie zdanie jako Śmieszne ??patriota lokalny z korzeniami Lubelskimi kupuje produkty Lubelskie wode mineralną ,piwa ,makarony ,masła mąki paluszki czy choć droższe i to robie od ładnych diesiątkow lat ,tak aby w biednym regionie firmy następne nie upadały .

z
zizo

my homoseksualisci ziemi lubelskiej kupilismy 10 biletow na sobote a wracamy we wtorek soho w sobote w nocy bedzie nasze

l
latacz

w liniach lotniczych są bilety, w Tanich liniach -parabilety.

n
nick

a na nika - debilnik

o
on

Raczej przypomina kuper, a nie dziób.

n
nik

A wtedy na samoloty będziemy mówili KACZKOLOTY.

e
efene

ales ty madry, hohohohoho, swiatowiec hydraulik....myslisz ze komus kto chce sie dostac do lublina przeszkodzi to ze lotnisko jest w swidniku?

Dodaj ogłoszenie