O wyjaśnienia poprosiliśmy Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie. - Skontaktowaliśmy się z operatorem systemu, który potwierdził, że rzeczywiście taka sytuacja mogła wystąpić, gdyż podczas aktualizacji aplikacji system błędnie zaimportował niekompletną taryfę, tj. z pominięciem pozycji biletu w cenie 1 zł. Operator niezwłocznie naprawił ten błąd. Zatem bilet za złotówkę jest już ponownie do kupienia w systemie moBILET. Dziękujemy za otrzymany sygnał, dzięki temu mogliśmy szybko zareagować - informuje Justyna Góźdź, rzeczniczka prasowa Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.
Bilet za 1 złoty obowiązuje w ścisłym centrum Lublina, na obszarze pokrywającym się ze strefą płatnego parkowania, która obowiązuje od października 2012 roku. Takie bilety zostały wprowadzone, aby zachęcić lublinian do przesiadania się z prywatnych aut do komunikacji miejskiej. - Od początku funkcjonowania strefy do końca listopada roku bieżącego sprzedaż biletów za "złotówkę" wyniosła ponad 133 tys. sztuk. Jest to dobry wynik. Dodatkowo, z miesiąca na miesiąc obserwujemy tendencję wzrostową i coraz większe zainteresowanie ze strony pasażerów - ocenia rzeczniczka ZTM Justyna Góźdź. I dodaje: - Należy pamiętać, że w warunkach lubelskich rozwiązanie funkcjonuje dopiero ponad rok. Zatem jego kompleksowa ocena będzie mogła nastąpić w dłuższej perspektywie czasu - zastrzega rzeczniczka.
Bilety w cenie 1 zł obowiązują od poniedziałku do piątku i nie dają możliwości przesiadania się. Bilet za złotówkę można kupić w kioskach, biletomatach oraz przez telefon komórkowy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?