Budowa S17: Pogoda nie przeszkadza w pracach (ZDJĘCIA)

BW
Budowa S17: Pogoda nie przeszkadza w pracach
Budowa S17: Pogoda nie przeszkadza w pracach Tomek Koryszko
Udostępnij:
Mimo zimowej pogody, prace przy S-17 trwają bez przerwy. Problem może pojawić się, jeśli rozmarznie ziemia.

- Nie ma mrozów, więc można wykonywać prace ziemne przy drodze S17 - mówi Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Lublinie. - Na razie można dojechać na teren budowy, ale gdy ziemia rozmarznie, pojawi się problem. Maszyny budowlane powinny sobie jednak z tym poradzić.

Na terenach, gdzie ma przebiegać obwodnica, wycinane są drzewa, trwa także burzenie domów. - Zakończono też wbijanie pali na odcinku drugim - tłumaczy Nalewajko.

Obecnie trwają także roboty ziemne i prace przy obiektach inżynierskich. W ramach robót geodezyjnych prowadzona jest przekładka Bystrzycy, gdzie niwelowane jest jedno zakole rzeki.

Czytaj o kolejnych etapach budowy drogi ekspresowej Lublin-Warszawa


Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 9

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

g
gtx
nie będzie miała !
?
Ale tranzytem mogłyby pojechać z Dorohuska na zachodnią granice
j
ja
to wina firm transportowych, którzy szukają oszczędności. to jest niebezpieczne i dla ciężarówki i dla drogi
m
m
ale troche mnie podirytowały te koleiny na nowej nitce, kiedy wczoraj jechałem ta trasą
L
Lubelski
Pasażerowie na tory.
A najpierw je wybuduj a nie bredź - nikt nie będzie dawać tirów na pociągi na odległościach typu Lublin - Warszawa, Lublin - Radom, albo Lublin - Dorohusk.
L
Lubelak
Przecież będzie jeszcze warstwa ścieralna więc w czym problem? Drogę oddano do użytku po to żeby zacząć prace na drugiej nitce bo tak nie było by alternatywnej trasy. Ludzie interesujcie się trochę tym co się dzieje w waszym regionie...
m
m
będzie miała jeszcze jakąś warstwę - bo teraz jest nierówna. Te ciężkie samochody już ją zniszczyły. Po co to robić jak jeszcze zanim skończą to zostanie zniszczone. Tiry na tory
W
WaLec
"Problem może pojawić się, jeśli rozmarznie ziemia."
Na ukrycie pęknięć, szczelin i rozwarstwień jest doskonała metoda - położyć asfaltobeton na zmarzlinę...
M
Marcel
Mam tylko nadzieję że gdy rozmarznie zmienia przy wjazdach/wyjazdach z budowy pojawia sie , wzorem cywilizowanych panstw zachodnich, specjalne wanny do mycia kół ciężarównek z błota, oraz myjki ciśnieniowe którymi panowie kierowcy będą czyścili swoje pozjady tak aby nie wyzucały na asfalt tony niebezpiecznego i brudzacego wszystko błota. A moze sie mylę i bediz ejak zwykle w RP - syf, brud i smród i winnych brak ;)
Przejdź na stronę główną Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie