Budowa S17: Pogoda nie przeszkadza w pracach (ZDJĘCIA)

BW
Budowa S17: Pogoda nie przeszkadza w pracach Tomek Koryszko
Mimo zimowej pogody, prace przy S-17 trwają bez przerwy. Problem może pojawić się, jeśli rozmarznie ziemia.

- Nie ma mrozów, więc można wykonywać prace ziemne przy drodze S17 - mówi Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Lublinie. - Na razie można dojechać na teren budowy, ale gdy ziemia rozmarznie, pojawi się problem. Maszyny budowlane powinny sobie jednak z tym poradzić.

Na terenach, gdzie ma przebiegać obwodnica, wycinane są drzewa, trwa także burzenie domów. - Zakończono też wbijanie pali na odcinku drugim - tłumaczy Nalewajko.

Obecnie trwają także roboty ziemne i prace przy obiektach inżynierskich. W ramach robót geodezyjnych prowadzona jest przekładka Bystrzycy, gdzie niwelowane jest jedno zakole rzeki.

Czytaj o kolejnych etapach budowy drogi ekspresowej Lublin-Warszawa


Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!

Wideo

Komentarze 9

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
gtx

nie będzie miała !

?

Ale tranzytem mogłyby pojechać z Dorohuska na zachodnią granice

j
ja

to wina firm transportowych, którzy szukają oszczędności. to jest niebezpieczne i dla ciężarówki i dla drogi

m
m

ale troche mnie podirytowały te koleiny na nowej nitce, kiedy wczoraj jechałem ta trasą

L
Lubelski

Pasażerowie na tory.
A najpierw je wybuduj a nie bredź - nikt nie będzie dawać tirów na pociągi na odległościach typu Lublin - Warszawa, Lublin - Radom, albo Lublin - Dorohusk.

L
Lubelak

Przecież będzie jeszcze warstwa ścieralna więc w czym problem? Drogę oddano do użytku po to żeby zacząć prace na drugiej nitce bo tak nie było by alternatywnej trasy. Ludzie interesujcie się trochę tym co się dzieje w waszym regionie...

m
m

będzie miała jeszcze jakąś warstwę - bo teraz jest nierówna. Te ciężkie samochody już ją zniszczyły. Po co to robić jak jeszcze zanim skończą to zostanie zniszczone. Tiry na tory

W
WaLec

"Problem może pojawić się, jeśli rozmarznie ziemia."
Na ukrycie pęknięć, szczelin i rozwarstwień jest doskonała metoda - położyć asfaltobeton na zmarzlinę...

M
Marcel

Mam tylko nadzieję że gdy rozmarznie zmienia przy wjazdach/wyjazdach z budowy pojawia sie , wzorem cywilizowanych panstw zachodnich, specjalne wanny do mycia kół ciężarównek z błota, oraz myjki ciśnieniowe którymi panowie kierowcy będą czyścili swoje pozjady tak aby nie wyzucały na asfalt tony niebezpiecznego i brudzacego wszystko błota. A moze sie mylę i bediz ejak zwykle w RP - syf, brud i smród i winnych brak ;)

Dodaj ogłoszenie