Oferty na dokończenie inwestycji otwarto w czwartek w lubelskim oddziale GDDKiA. Najdroższą złożył Strabag (51,7 mln zł). Każda z czterech zainteresowanych firm zadeklarowała, że na realizację prac i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie potrzebuje pięciu miesięcy. Tym razem nie może być żadnych opóźnień, bo inwestycja jest realizowana w części za unijne pieniądze. Trzeba ją więc zbudować i rozliczyć najpóźniej do końca przyszłego roku.
A problemów na obwodnicy Hrubieszowa nie brakowało. Z ostatnim wykonawcą inwestycji, częstochowską firmą Dromet, GDDKiA zerwała umowę w grudniu ub. r. Jako przyczynę wskazywała opóźnienia w realizacji prac a także m.in. fakt, że Dromet nie płacił podwykonawcom. Firma nie zgadza się z tymi zarzutami. Wcześniej, w 2012 roku, upadłość ogłosiła firma HAK Construction, lider konsorcjum, z którym GDDKiA w lipcu 2011 podpisała umowę na budowę trasy.
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?