Zamknij

KurierLubelski.pl - aktualności Lublin, wiadomości Lublin

Czy uważasz się za uprzejmego klienta? Nie uprzykrzaj życia sprzedawcom - unikaj tych zachowań

Jeśli nie posiadamy dowodu zakupu towaru, obcięliśmy metkę lub przekroczyliśmy dopuszczalny termin zwrotu – nie starajmy się go wcisnąć na siłę pracownikowi

Pxhere.com

Poprzednie Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze [4/23] Poprzednie Następne

Próby zwrotu towaru niezgodnie z regulaminem zwrotów

Jeśli nie posiadamy dowodu zakupu towaru, obcięliśmy metkę lub przekroczyliśmy dopuszczalny termin zwrotu – nie starajmy się go wcisnąć na siłę pracownikowi sklepu. Jeśli przyjmie produkt, może mieć problemy z przełożonym. Nawet jeśli ta sama osoba obsługiwała nas tydzień temu, nie ma to żadnego znaczenia.

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy