Drużyna MKS Perła Lublin zaprezentowana. Startuje #AtomowySezon [ZDJĘCIA]

AG
#AtomowySezon - z takim hasłem szczypiornistki mistrza Polski, MKS Perła Lublin wkraczają w tegoroczną kampanię. Z drużyną zostaje sponsor tytularny, a w sztabie szkoleniowym pojawia się nowa postać - trener bramkarek.

- Nie wiem, czy ta drużyna będzie grała dobrze, czy źle, ładnie, czy brzydko, ale na pewno w każdym meczu będzie walczyć o zwycięstwo i nigdy nie spuści głów. To mogę zagwarantować, a jaki wynik będzie na koniec, przekonamy się w maju - mówił podczas prezentacji drużyny, jej trener, Robert Lis.

Wydarzenie odbyło się w poniedziałkowy wieczór w sali Centrum Spotkania Kultur. Charakterystycznym punktem było pojawienie się na scenie sześciu superbohaterek, w role których wcieliły się Marta Gęga, Sylwia Matuszczyk, Dagmara Nocuń, Weronika Gawlik, Patrycja Królikowska i Kinga Achruk. Dwie z nich - Gęga i Achruk - mają już pseudonimy: Miss Fireball oraz Bad Woman. Pozostałe "ksywki" mają wymyślić kibice MKS.

Po zejściu ze sceny superbohaterek zaprezentowano pełen skład zespołu, a także nowe stroje, w jakich lubelskie szczypiornistki będą występować w rozpoczynającym się już w najbliższą sobotę sezonie.

Nowe twarze i nowi - starzy sponsorzy

Od nadchodzącej kampanii do sztabu trenerskiego MKS dołącza nowa osoba, mianowicie trener bramkarek, Piotr Drobek. - Piotrek współpracował z nami już w zeszłym sezonie, ale teraz stało się to oficjalne. Może nie będzie go z nami na każdym treningu, ale chcemy, żeby w miarę regularnie pracował z bramkarkami - mówił Robert Lis.

Co ważne, z klubem na nowy sezon pozostaje sponsor tytularny, Perła - Browary Lubelskie S.A. - Otrzymaliśmy istotnie większe wsparcie od Perły - stwierdził prezes lubelskiej ekipy, Mariusz Szmit, zaznaczając przy tym, że nie może ujawnić, o ile dokładnie to wsparcie się zwiększyło.

- Mamy także nowego sponsora, firmę Lovea, która wchodzi we współpracę z klubem na bazie dwóch marek, którymi zarządza: Zwieger (wysokiej jakości artykuły gospodarstwa domowego) oraz Polonica (producent wody mineralnej), która wspiera nas w formie barteru, ale również wnosi swój wkład finansowy. Cieszę się, gdyż jest to umowa na dwa sezony. To sygnał, iż można znaleźć sponsorów, którzy podchodzą do współpracy strategicznie, na czym nam bardzo zależy - dodawał Szmit.

Prezes klubu podkreślał również, że podstawowym celem MKS na nowy sezon jest obrona mistrzostwa kraju, a także Pucharu Polski.

- Jeśli chodzi natomiast o rozgrywki europejskie, chcielibyśmy wejść do fazy grupowej Ligi Mistrzyń. Mamy jednak świadomość, że jest to nowy zespół. Jesteśmy świeżo po sparingach w Budapeszcie, gdzie mierzyliśmy się z silnymi ekipami i gdzie sam przekonałem się, jak trudne to jest zadanie. Mimo to, mamy ambicję, a jeśli okaże się, że w którymś momencie Ligi Mistrzyń się skończy, będziemy walczyć o powtórzenie sukcesu z 2001 roku, kiedy klub zdobył Puchar EHF - zapewniał Mariusz Szmit.

Pierwsze ligowe spotkanie piłkarki mistrza Polski rozegrają już w najbliższą sobotę, kiedy we własnej hali podejmą Arkę Gdynia (wcześniej GTPR). Tydzień później MKS rozpocznie zmagania w turnieju kwalifikacyjnym do fazy grupowej EHF Champions League.

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

C
Czesio

A kurier jak zwykle pisze po fakcie

k
kibic

To się nazywa sponsor

K
Kibic

Trzymam kciuki i do zobaczenia na meczach.

Dodaj ogłoszenie