reklama

"Dwudziestka" nie zawsze się zjawia

Piotr OlejarzZaktualizowano 
- Spóźnienia autobusu  są nagminne – twierdzi pani Elżbieta
- Spóźnienia autobusu są nagminne – twierdzi pani Elżbieta Małgorzata Genca
Pani Elżbieta dojeżdża z centrum Lublina do pracy w okolicach ul. Głównej. O ile przejazd rano nie sprawia jej problemów, o tyle popołudniowy powrót to według niej prawdziwa droga przez mękę.

- Jeździ tutaj tylko jeden autobus - linii nr 20 - mówi nasza Czytelniczka. I dodaje: - Nagminne jest, że na autobus trzeba czekać ponad godzinę. Nieraz zmuszeni jesteśmy wybrać inne rozwiązanie i maszerować gęsiego przy ruchliwej al. Warszawskiej aż do ul. Zbożowej.

W poniedziałek pani Elżbieta oczekiwała na pojazd prawie 45 minut. - Ci, którzy byli już na przystanku, stwierdzili, że wcześniejszy autobus również nie przyjechał - twierdzi Czytelniczka.

- Z naszych informacji wynika, że w poniedziałek 11 stycznia autobus linii 20 wykonał kurs zgodnie z rozkładem o godz. 15.14 z przystanku Główna 02. Jeśli zaś chodzi o autobus z godz. 16.04, to pojazd ten miał awarię. Został podstawiony pojazd zastępczy, ale miał kilkunastominutowe opóźnienie - informuje Weronika Opasiak, rzecznik prasowy MPK. Rzecznik przekonuje, że podobne problemy na tej linii zdarzają się rzadko. - Sprawdziłam, jak wyglądała sytuacja od 4 do 12 stycznia. Poza wspomnianym przypadkiem, jedynym dniem, kiedy były opóźnienia, była środa 6 stycznia - oznajmia Opasiak. - W mieście panowały wtedy fatalne warunki atmosferyczne. Niestety, korków uniknąć się nie dało.

Nasza Czytelniczka ma również zastrzeżenia do stanu pojazdów obsługujących linię. - Jeżdżą tu prawie same stare, zdezelowane autobusy - zauważa.

MPK odpiera ten zarzut. - Od początku roku, zgodnie z zaleceniami Zarządu Transportu Miejskiego, również na tę linię wysyłane są wozy niskopodłogowe - zaznacza Weronika Opasiak.

Zmiany możliwe dopiero w marcu

Justyna Góźdź, rzecznik ZTM w Lublinie:

- Ewentualne zmiany w rozkładzie jazdy będą możliwe najwcześniej z początkiem marca, a więc po otrzymaniu szczegółowych wyników z przeprowadzonych w ubiegłym roku badań linii podmiejskich, które miały na celu określenie wielkości potoków pasażerskich oraz struktury pasażerów.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

s
sprawiedliwy

Zlikwidować linię 20 dać zarobić busom....

m
mieszkaniec

wiem cos o tym bo mieszkam blisko glownej i to jest masakra z tym autobusem jeden tylko no oczywiscie ze bylo by wiecej jakby ktos z rodziny radnych mieszkal tam albo na debowce ale ze nikt nie mieszka to trzeba czekac moze zmienic numer z 20 na 80 wiadome "starszy" numer powolniejszy trzeba poczekac

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3