Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Felicity w Lublinie w pierwszych dniach funkcjonowania odwiedziło 220 tys. klientów

EP
Felicity w Lublinie chwali się udanym początkiem działalności. Z szacunków wynika, że w pierwszych czterech dniach funkcjonowania centrum handlowe odwiedziło 220 tysięcy klientów.

Centrum handlowe przy al. Witosa w Lublinie zostało otwarte w czwartek, 20 marca. Na pierwszych klientów czekały promocje, rabaty i gratisy. Wiele osób dało się skusić. Autobusy jadące w stronę Felicity były w ostatnich dniach pełne. Tłok panował też na parkingu przy centrum handlowym oraz w sklepach i na pasażach.

- Atrium Felicity to nie tylko piękna przestrzeń, ale również kilkanaście nowych marek, których do tej pory nie było w Lublinie – tłumaczyła w czasie konferencji prasowej Katarzyna Cyz, prezes firmy Atrium Poland Real Estate Management.

W obiekcie przy al. Witosa na 75 tys. mkw. powierzchni powstało około 120 sklepów i punktów handlowych. Wśród nich znalazły się nieobecne do tej pory w Lublinie marki: Zara, Pull&Bear, Berschka, New Yorker, C&A czy Tommy Hilfiger.


Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski