Ford Transit za prawie milion złotych. To laboratorium na kołach

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu.
Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu. Ford
Firma FC Auto System przygotowała mobilne laboratorium kontrolno-pomiarowe stanu środowiska oparte na modelu Ford Transit. Samochód został wyposażony w specjalistyczny sprzęt, który pomoże strażnikom miejskim chronić środowisko i podejmować interwencje w przypadku zagrożenia ekologicznego.

Przygotowane przez firmę FC Auto System mobilne laboratorium nazywane jest potocznie „smogobusem”. Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu.

Centrum zarządzania znajduje się w środkowej części pojazdu, której zabudowa została zaadaptowana na biuro. Na liście wyposażenia można tu znaleźć między innymi manipulator do sterowania kamerą, komputery i monitory.

Strefa techniczna dostępna jest od strony tylnych drzwi i kryje szafkę techniczną do przewożenia urządzeń techniczno-pomiarowych oraz pojemników do zbierania próbek. W tej części Transita znajduje się również agregat prądotwórczy, a na skrzydłach drzwi umieszczono sekcję sanitarną – zbiornik na wodę, uchwyt na papier do wycierania rąk oraz pojemnik na mydło w płynie, a także uchwyt na czerpak i drabinę po zewnętrznej stronie.

Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu,
Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu. Ford

ZOBACZ TAKŻE: Ford 1.0 EcoBoost. Jakie wady ma ten silnik Forda?

Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu,
Ford Transit został podzielony na trzy strefy: kierowcy, biurową oraz techniczną. Auto można rozpoznać między innymi po specjalnej zabudowie na dachu, która kryje wysuwany na wysokość 6 metrów od podłoża maszt z szybkoobrotową kamerą o 30-krotnym zbliżeniu. Ford

Służby obsługujące tego Forda Transita mają do dyspozycji specjalistyczne urządzenia. W skład zestawu pomiarowo-badawczego wchodzą między innymi monitor pyłu zawieszonego w powietrzu, który może wykrywać potencjalne zagrożenia pochodzące z powietrza, takie jak np. kurz, pył, dym czy wyziewy przemysłowe oraz przenośny detektor wielogazowy z funkcją odczytu siarkowodoru, tlenku azotu, tlenku węgla i lotnych związków organicznych. W ramach działań terenowych można również dokonać pełnej analizy wody.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Nowy etap wojny. Pierwszy ukraiński nalot na Rosję

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty