Tegoroczne Forum IAB pokaże jak silnym medium jest Internet w Polsce. Według Raportu strategicznego IAB Polska „Internet Polska, Europa, Świat” rok 2008 był najlepszym w dotychczasowej historii dla rynku reklamy interaktywnej. Wydatki na reklamę interaktywną w 2008 roku przekroczyły: 1 mld zł.
Forum IAB jest miejscem, w którym raz do roku mają okazję spotkać się najważniejsi gracze rynku internetowego. III Forum IAB skupi 800 osób: marketerów, przedstawicieli branży internetowej z kraju i ze świata oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w Internecie. To tutaj rodzą się nowe pomysły i trwają dyskusje na temat kondycji branży reklamy interaktywnej. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
W programie Forum IAB wystąpią m.in.: Matt Szymczyk, CEO, Zugara – prelekcja na temat przyszłości AR; Mariota Essery, dyrektor artystyczny Tribal DDB Amsterdam zaprezentuje case kampanii Tribal DDB Amsterdam „Philips Carousel”, promującej telewizyjny format 21:9, nagrodzonej w tym roku na festiwalu w Cannes Grand Prix w kategorii „Film”. Pierwszego dnia odbędzie się też panel „Regulacja czy samoregulacja. Przyszłe rozwiązania prawne mające wpływ na rozwój reklamy internetowej”.
W drugim dniu konferencji przewidziano jednocześnie 3 bloki tematyczne: dla branży, dla marketerów casy oraz dla marketerów marketing interaktywny. Bloki poprowadzą prezesi IAB Polska: Michał Tober, Olgierd Cygan oraz aktualny prezes zarządu IAB Polska Piotr Kowalczyk. Program na stronie www.forumiab.pl pojawi się wkrótce. Kontakt ws. akredytacji: Anna Maj: [email protected]
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?