Łęczyński klub zainspirował się działaniami holenderskiego SC Heerenveen, które jako pierwsze w Europie wpadło na pomysł umieszczenia na pustych stadionach pluszaków. Akcja Górnika również cieszyła się dużym zainteresowaniem, a wsparły ją m.in: Legia Warszawa, Wisła Kraków, Widzew Łódź, Piast Gliwice, Górnik Zabrze, czy Lech Poznań, a także dziennikarze i influencerzy. Dzięki temu #MiśWojciech i #MiśBogdan mogły trafić do dzieci w okresie świąteczno-noworocznym.
Piłkarze Górnika przebywają obecnie na urlopach. Do treningów mają powrócić 5 stycznia. Runda jesienna była dla łęcznian udana i zespół prowadzony przez trenera Kamila Kieresia zakończył ją na trzecim miejscu w tabeli. Zmagania w drugiej części sezonu rozpoczną się pod koniec lutego.
Gmina Łęczna partnerem Górnika
W nadchodzącym roku na koszulkach meczowych zielono-czarnych będzie widoczny herb Łęcznej. To efekt umowy klubu z Gminą Łęczna. - Herb miasta znajdzie się na strojach piłkarzy, a także na stadionie. Wierzę, że kooperacja będzie owocna dla obu stron umowy – powiedział burmistrz Łęcznej Leszek Włodarski, cytowany przez klubowy portal.
– Duże podziękowania należą się Radzie Miejskiej. Są to ludzie, którzy mają sport głęboko w sercu i którym zależy na Górniku. Gorąco wierzę, że ta umowa to krok w stronę długiej i obiecującej współpracy – przyznał na stronie klubu prezes Piotr Sadczuk.
ZOBACZ TAKŻE:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?