Zdaniem GIF sformułowanie, które pojawiało się przed programami telewizyjnymi ”Na program zaprasza producent syropu DexaPini. DexaPini – dobranoc bez kaszlu” stanowi reklamę produktu leczniczego, a nie wskazanie sponsorskie.
W uzasadnieniu decyzji przeczytać można: – (reklama) Ma na celu skojarzenie osoby sponsora z cenioną i popularną w określonej grupie widzów audycją oraz przeniesienia na niego pozytywnych skojarzeń, jakie uosabia sponsorowana audycja. W ten sposób kreuje się i upowszechnia pozytywny wizerunek rynkowy sponsora jako udzielającego wsparcia odpowiednim przedsięwzięciom z dziedziny kultury, sportu, a także innym mającym ogólnospołeczne znaczenie.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?