Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Inspektor Farmaceutyczny: Herbapol przesadził z reklamą syropu na kaszel

tom
(Fot. Youtube)
(Fot. Youtube)
Lubelski Herbapol został wezwany do natychmiastowego zaprzestania reklamy produktu leczniczego DexaPini. Decyzje o tym podjął Główny Inspektorat Farmaceutyczny.

Zdaniem GIF sformułowanie, które pojawiało się przed programami telewizyjnymi ”Na program zaprasza producent syropu DexaPini. DexaPini – dobranoc bez kaszlu” stanowi reklamę produktu leczniczego, a nie wskazanie sponsorskie.

W uzasadnieniu decyzji przeczytać można: – (reklama) Ma na celu skojarzenie osoby sponsora z cenioną i popularną w określonej grupie widzów audycją oraz przeniesienia na niego pozytywnych skojarzeń, jakie uosabia sponsorowana audycja. W ten sposób kreuje się i upowszechnia pozytywny wizerunek rynkowy sponsora jako udzielającego wsparcia odpowiednim przedsięwzięciom z dziedziny kultury, sportu, a także innym mającym ogólnospołeczne znaczenie.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski