Inwestycje. Duże zmiany na skrzyżowaniu Diamentowej z Krochmalną [ZDJĘCIA Z DRONA]

Sławomir Skomra
Udostępnij:
Widać już, jak będzie wyglądała estakada prowadząca nad newralgicznym krzyżowaniem. - Teraz prace skupiają się na tym obiekcie - informuje ratusz.

Do zakończenia tej inwestycji jeszcze daleko, bo jej finał planowany jest na kwiecień 2019 roku. Jednak już teraz kierowcy przejeżdżający w pobliżu placu budowy na własne oczy widzą postęp prac na skrzyżowaniu ul. Diamentowej z Krochmalną.

To przez lata był newralgiczny punkt na mapie drogowej miasta, który doprowadzał kierowców do szewskiej pasji.

Po zakończeniu prac ma się to zmienić. Już dokładnie widać, jak będzie wyglądała estakada, którą będzie się jeździło nad skrzyżowaniem.

- Wykonane są wszystkie podpory i przyczółki. Wykonawca przystąpił do rozstawiania szalunków pod ustrój nośny. Za około miesiąc być możliwie że będzie zaczynało się zbrojenie ustroju. W zakresie branży drogowej prace koncentrują się na budowie jezdni północnej - mówi Karol Kieliszek z biura prasowego miasta.

Przypomnijmy, że to skrzyżowanie zmieni się na dwupoziomowe. Estakada umożliwi autom jadącym na wprost przejazd między mostem na Bystrzycy a wiaduktem kolejowym, czyli w ciągu ulic Krochmalna - Diamentowa. Pod estakadą powstanie rondo, gdzie ruch sterowny będzie za pomocą sygnalizacji świetlnej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 31

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

A
And
Przeczytaj opinię Rady Kultury Przestrzeni przy Prezydencie Miasta Lublin na temat tej inwestycji. Porcja wiedzy być może (chociaż szczerze wątpię) choć trochę zmieni Twój pogląd na tę inwestycję.
e
endrju bgcki
Biorę cię na zastępcę. Błyskotliwość, przenikliwość umysłu, znajomość administracji publicznej. Takich ludzi nam trzeba. Merytoryczny do szpiku i czytający z rozumieniem. Masz to.
r
rrr
a obok inwestycja kolei i wszystko stoi aż żal patrzeć, Misiewicze z PKP zajęci są chyba odliczaniem dni do kolejnej wypłaty ...
.
Marnujesz się facet. Zamiast trollować na forum Kuriera Lubelskiego powinieneś aplikować na dyrektora ZDiM i sprawić, że Lublin będzie pierwszym na świecie miastem, w którym nie ma żadnych korków a samochody łapią zielone na każdym skrzyżowaniu, w każdym kierunku. Ewidentnie mamy do czynienia z wybitnym talentem i wielka szkoda, że póki co zmarnowanym.
e
endrju bgcki
I jeszcze drogi rowerowe, zielone światło zsynchronizowane z zielonym dla skręcających z Solidarności w Ducha. Same sukcesy...
I Północna wyciągnięta do połowy Ducha, gdzie międzynarodowi kierowcy LKR, LJA, LSW, LLB, LUB jada regularnie pod prąd....
e
endrju bgcki
Brak synchronizacji świateł, stoi się na każdym czerwonym, na odcinku 800 m. Skręt z Ducha w Solidarności, mieści po 4 samochody osobowe, na dwóch pasach, i zawsze pozostali jadą na czerwonym. Skręt z Ducha w Willową, zła synchronizacja, korek na lewym pasie od skrzyżowania z Północną. Wiadukt w nocy zasłania widoczność z kierunku Solidarności i z Warszawy, na rondzie, przy pierwszeństwie trzeba praktycznie stawać, żeby bezpiecznie zjechać. Skręt z Warszawy w Sikorskiego, bardzo długo się stoi, większość kierowców omija stojących lewym pasem i skręca. Nie wspomnę o złym profilu Ducha pod wiaduktem, jadąc na wprost z Sikorskiego.
G
Gość
te same wynajęte pisowskie kundle zamieszczają te same komentarze pod wszystkimi artykułami o kolejnych drogowych inwestycjach - pamiętam jak byk identyczne wpisy przy okazji artykułów o skrzyżowaniu Ducha-Solidarności i co się okazało? ano po przebudowie jest lepiej, dużo lepiej, wreszcie po latach koszmaru można to skrzyżowaniu pokonać w cywilizowany sposób
G
Gość
te same wynajęte pisowskie kundle zamieszczają te same komentarze pod wszystkimi artykułami o kolejnych drogowych inwestycjach - pamiętam jak byk identyczne wpisy przy okazji artykułów o skrzyżowaniu Ducha-Solidarności i co się okazało? ano po przebudowie jest lepiej, dużo lepiej, wreszcie po latach koszmaru można to skrzyżowaniu pokonać w cywilizowany sposób
e
endrju bgcki
Jak będzie - nie wiadomo. Główne problemy tego rejonu to niebezpieczne skrzyżowania.
G
Gość
te same wynajęte pisowskie kundle zamieszczają te same komentarze pod wszystkimi artykułami o kolejnych drogowych inwestycjach - pamiętam jak byk identyczne wpisy przy okazji artykułów o skrzyżowaniu Ducha-Solidarności i co się okazało? ano po przebudowie jest lepiej, dużo lepiej, wreszcie po latach koszmaru można to skrzyżowaniu pokonać w cywilizowany sposób
e
endrju bgcki
Nie ma co przesadzać ze stanem technicznym, a koszty utrzymania zawsze są. Chodzi bardziej o brak dostosowywania projektów i realizacji do chwili obecnej, brak planowania strategicznego i długofalowego rozwiązywania problemów urbanistycznych. A zwłaszcza nie chodzi o prezenty dla deweloperów - wskazane skrzyżowanie i plan przebudowy Głębokiej - pod osiedla Nałęczowska.
e
endrju bgcki
No tak. Wobec braku argumentu merytorycznego, pozostaje atak personalny na kogoś, kto rządził 12 lat wstecz. Brawo.
x
xxx
"To przez lata był newralgiczny punkt na mapie drogowej miasta, który doprowadzał kierowców do szewskiej pasji. Po zakończeniu prac ma się to zmienić."

Takie bajki to dzieciom można pisać :) Nic się nie zmieni, a nawet może być gorzej :)
.
A jaką miały przepustowość ronda budowane przez Pruszona? Aaaaa zapomniałem, Pruszon przez 8 lat nie zbudował żadnego ronda...
e
endrju bgcki
Z przepustowością skrętu trzech aut.
Przejdź na stronę główną Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie