Elise, Golden Delicious oraz Wellant - odmiany tych jabłek od początku miesiąca można kupić w popularnej sieci. Lubelskie owoce do sklepów wprowadzili sadownicy zrzeszeni w spółce LubApple. - To bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmy - podkreśla Zbigniew Chołyk, prezes firmy.
Owoce firmy są dostępne w estetycznych, poręcznych i oznakowanych tackach z logo Jabłko Lubelskie. Produkt jest na stałe w ofercie Biedronki.
- Cieszymy się, że coraz więcej konsumentów będzie mogło spróbować naszych pysznych lubelskich jabłek. Do tej pory LubApple było nastawione głównie na eksport, jednak w najbliższym czasie chcemy rozwijać sprzedaż naszych owoców na rodzimym rynku. Mamy nadzieję, że o Jabłku Lubelskim wkrótce będzie głośno w całej Polsce – mówi Zbigniew Chołyk.
Czym jest LubApple?
Firmę LubApple założyło w 2015 r. pięć największych producentów owoców z województwa lubelskiego: ZPO Stryjno-Sad, Józefów Sad Sp. z o.o., Witabo Sp. z o.o., FruVitaLand Sp. z o.o. oraz ZPO Sadpol. Ponad 90 proc. wszystkich produkowanych przez nią owoców stanowią jabłka. Resztę stanowią m.in. maliny, wiśnie i truskawki.
Spółka produkuje ok. 100 000 ton owoców rocznie. Sztandarowym produktem firmy jest Jabłko Lubelskie, które obejmuje sześć głównych odmian: Golden, Gala, Red Jonaprince, Jonagored, Szampion i Idared.
Obecnie LubApple dostarcza swoje produkty do kilkunastu krajów m.in. Hiszpanii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Włoch, na Węgry, do Jordanii, Egiptu, Arabii Saudyjskiej i Mongolii.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?