MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej...
fot. Jakub Steinborn / Polska Press

Już niemal połowa polskich konsumentów przy wyborze kupowanych produktów uwzględnia, czy firmy są odpowiedzialne społecznie

Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej deklarują osoby z wyższym wykształceniem (43%) i to kobiety, bardziej niż mężczyźni, doceniają taką postawę. Aż 47% ankietowanych konsumentek (vs 38% mężczyzn) zadeklarowało, że częściej sięga po marki, które postrzega jako etyczne. Mężczyźni (15%) z kolei są bardziej, niż kobiety (9%), skłonni do zaangażowania się w akcje społeczne, które uderzają w marki łamiące zasady etyki.

Zobacz również

Porty muszą być zabezpieczone. To cel sabotażu

Porty muszą być zabezpieczone. To cel sabotażu

Koncert na 20-lecie Polski w Unii Europejskiej. Wiemy, jakie gwiazdy zagrają w Opolu

Koncert na 20-lecie Polski w Unii Europejskiej. Wiemy, jakie gwiazdy zagrają w Opolu

Polecamy

Żona i córka wyszły z cienia Francisa Coppoli. Poznaj ich niezwykłe historie

Żona i córka wyszły z cienia Francisa Coppoli. Poznaj ich niezwykłe historie

Eksperci ds. snu nie robią tego nigdy rano. To łatwe i trudne jednocześnie

Eksperci ds. snu nie robią tego nigdy rano. To łatwe i trudne jednocześnie

Samochód dachował po uderzeniu w przepust. Przyczyną nadmierna prędkość

Samochód dachował po uderzeniu w przepust. Przyczyną nadmierna prędkość