- To element centralizacji naszych usług. Zamiany wprowadziliśmy na prośbę mieszkańców i administratorów. Do tej pory aby powiadomić o usterce musieli kontaktować się z jednym z siedmiu obwodów eksploatacyjnych lub pogotowiem cieplnym - wyjaśniała Teresa Stępniak-Romanek, rzeczniczka LPEC.
Nowe centrum zgłoszeń działa od poniedziałku do piątku w godz. 7-18. - To trzy godziny dłużej niż funkcjonowały dotychczas telefony w obwodach - wskazywała Stępniak-Romanek.
Dlaczego centrum działa tylko do godz. 18? - Z analiz wynika, że po godz. 18 mamy niewielką liczbę zgłoszeń. Nie było ekonomicznego uzasadnienia, aby przedłużać okres działania tego numeru telefonu. Mieszkańcy nie zostaną wieczorem i w nocy pozbawieni możliwości zgłaszania awarii, usterek. Będą mogli to zrobić dzwoniąc do pogotowania cieplnego pod nr alarmowy 993, które działa przez cała dobę - przekonywała Stępniak-Romanek.
Aby centrum zgłoszeń działało LPEC przez trzy lata co miesiąc będzie płacił firmie z Rudy Śląskiej za korzystanie z systemu informatycznego. Centrum będzie obsługiwało trzech pracowników LPEC.
LPEC w ciągu roku otrzymuję zgłoszenia o 12-15 tys. awarii.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?