Kolejne wydziały przeprowadzają się do biurowca przy ul. Spokojnej. Po dowód osobisty teraz do Biura Obsługi Mieszkańców

Gabriela Bogaczyk
Gabriela Bogaczyk
Łukasz Kaczanowski
Udostępnij:
Tym razem chodzi o miejski Wydział Zdrowia, który będzie przenosić się z ul. Leszczyńskiego na Spokojną. Wprowadzono też zmiany w wydawaniu dowodów osobistych.

Kolejne Wydziały Urzędu Miasta w Lublinie przenoszą się na ul. Spokojną 2. Do końca tygodnia potrwa przeprowadzka Wydziału Zdrowia i Profilaktyki. Dlatego w tym czasie nie będzie możliwa bezpośrednia obsługa interesantów tego wydziału. - Rekomendujemy w tym czasie załatwianie spraw drogą elektroniczną [email protected] lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Istnieje również możliwość pozostawienia dokumentów w zamkniętych i opisanych kopertach w pojemnikach znajdujących się w poprzedniej lokalizacji przy ul. Leszczyńskiego 20 lub w nowej siedzibie przy ul. Spokojnej 2 - informuje Monika Głazik z biura prasowego ratusza.

Dodajmy, że od 28 maja w nowej siedzibie pracuje już Wydział Spraw Administracyjnych dotychczas mieszczący się przy ul. Leszczyńskiego 20. Po zmianie lokalizacji obsługa interesantów dotycząca ewidencji działalności gospodarczej odbywa się w pokoju nr 253 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.

Do piątku do godziny 13.30 wszystkie dowody osobiste wydawane są w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 - pokój nr 5. Natomiast od poniedziałku, 8 czerwca obsługa w sprawach związanych z dowodami osobistymi (złożenie wniosku i wydanie dowodu) realizowana będzie wyłącznie w Biurach Obsługi Mieszkańców, w których zostały złożone wnioski.

Lokalizacje Biur Obsługi Mieszkańców, w których wydawane będą dowody osobiste:

  • BOM przy ul. Wieniawskiej 14, jeżeli wniosek został złożony w biurach przy ul. Wieniawskiej 14, ul. Pocztowej 1, ul. Żywnego 8, ul. Jagiełły 10, w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 oraz za pośrednictwem ePUAP,
  • BOM przy ul. Szaserów 13-15, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Szaserów 13-15,
  • BOM przy ul. Kleeberga 12a, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Kleeberga 12a,
  • BOM przy ul. Filaretów 44, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Filaretów 44

Kontakty do wydziałów i biur Urzędu mieszczących się przy ul. Spokojnej 2 (II piętro):
Wydział Spraw Administracyjnych – sekretariat pok. 220, tel. 81 466 3500,

  • Wydział Zdrowia i Profilaktyki – tel. 81 466 3400,
  • Biuro Obsługi Inwestorów – sekretariat pok. 278, tel. 81 466 2543,
  • Urząd Stanu Cywilnego – sekretariat pok. 262, tel. 81 466 1500,
  • Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów – sekretariat pok. 282, tel. 81 466 1600

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Rośnie poczucie zagrożenia cyberprzestępczością

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie