- Autobusu, który powinien być na moim przystanku o godzinie 6.57, nie było dwa razy, zarówno 4 jak i 5 stycznia - denerwuje się Czytelniczka Kuriera, która skontaktowała się w tej sprawie z naszą redakcją.
Na kolejny kurs z przystanku Pogodna 01 w kierunku osiedla Choiny pasażerka musiała czekać ponad pół godziny. O wyjaśnienia w tej sprawie poprosiliśmy Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie.
- Z informacji uzyskanych od przewoźnika wynika, że w przypadku obu kursów, uległ awarii układ pneumatyczny autobusów - wyjaśnia Justyna Góźdź, rzeczniczka ZTM. - MPK Lublin tłumaczyło, że przyczyną takiego stanu rzeczy były panujące na dworze niskie temperatury - dodaje rzeczniczka ZTM Lublin.
Do awarii zostało wezwane pogotowie techniczne, a po usunięciu usterki autobusy wróciły na swoje trasy. - Przewoźnicy za niewykonane kursy nie otrzymują wynagrodzenia. Dodatkowo, za wszystkie niewykonane kursy z winy przewoźników naliczana jest im kara - przypomina rzeczniczka ZTM.
To niejedyny taki przypadek w ostatnich dniach. Wczoraj pisaliśmy o kursach linii nr 3, które wypadły z rozkładów. Skargę w tej sprawie do ZTM złożyli mieszkańcy Szerokiego.
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?