Koniec z rasizmem i ksenofobią. Możesz włączyć się do walki już dzisiaj i wziąć udział w międzynarodowym konkursie

Anna Chlebus
ACCT, projekt współtworzony przez 6 organizacji z całego świata, w tym lubelskie Stowarzyszenie "Dla Ziemi", rozpoczyna kampanię społeczną. W jej ramach rusza konkurs na plakat: “Podziel się swoją wizją – jak przeciwdziałać rasizmowi, ksenofobii i dyskryminacji?”.

- Mamy mają przyjemność ogłosić konkurs na plakat w ramach kampanii mającej na celu promowanie różnorodności oraz przeciwdziałanie rasizmowi, ksenofobii i dyskryminacji, zarówno na poziomie lokalnym, jak i europejskim - zachęcają realizatorzy i realizatorki projektu ACCT (Anti-Racism & Civic Courage Training). - Zapraszamy osoby ze wszystkich środowisk do podzielenia się swoją wizją.

Projekt ACCT, czyli współpraca sześciu organizacji partnerskich z całej Europy, ma na celu ograniczenie dyskryminacji, mowy nienawiści i przestępstw z nienawiści, zarówno na obszarach miejskich jak i wiejskich.

Jak wziąć udział w konkursie?

Swoje projekty uczestnicy mogą zaprezentować w formacie cyfrowym, zgodnie z wytycznymi i kryteriami dostępnymi na stronie

internetowej projektu ACCT

. Plakat należy przygotować w formacie A4 i opublikować go na swoim profilu w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Linkedln) i oznaczyć organizacje realizujące projekt (Comparative Research Network, Crossing Borders, Imagina, Stowarzyszenie „Dla Ziemi”, Association on Refugees and Migrants Bulgaria, Perspekt Initiative) oraz hasztagi: #ACCT #CivicCourage #antiracism #nohate #ACCTpostercampaign. Osoby, które nie chcą publikować swoich prac na portalach społecznościowych mogą wysłać plakat na adres [email protected].

Plakat może być przygotowany w dowolnym języku (językach). Jedna osoba może przesłać maksymalnie 3 plakaty.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 sierpnia 2023 roku.

Kiedy będą wyniki konkursu?

- Po zakończeniu procesu oceny i selekcji najlepsze plakaty zostaną włączone do kampanii społecznej ACCT - zapowiadają organizatorzy. - Kampania będzie wykorzystywać różne kanały medialne, w tym media społecznościowe, biuletyny, media drukowane (plakaty/ulotki) oraz nośniki wizualne w transporcie publicznym w Danii i Niemczech, aby dotrzeć do 600 000 osób, zarówno w formie online, jak i offline. Plakaty będą również dostępne do pobrania za pośrednictwem strony internetowej ACCT.

Informacja o zwycięskich plakatach zostanie ogłoszona 1 października 2023 roku, a zwycięzców i zwyciężczynie wygrają wyjazd do Berlina na ostatnie szkolenie w ramach projektu ACCT, aby móc zaangażować się we wspólną pracę.

Strefa Biznesu: Takie plany mają pracodawcy. Co czeka rynek pracy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie