Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Koniec z rasizmem i ksenofobią. Możesz włączyć się do walki już dzisiaj i wziąć udział w międzynarodowym konkursie

Anna Chlebus
ACCT, projekt współtworzony przez 6 organizacji z całego świata, w tym lubelskie Stowarzyszenie "Dla Ziemi", rozpoczyna kampanię społeczną. W jej ramach rusza konkurs na plakat: “Podziel się swoją wizją – jak przeciwdziałać rasizmowi, ksenofobii i dyskryminacji?”.

- Mamy mają przyjemność ogłosić konkurs na plakat w ramach kampanii mającej na celu promowanie różnorodności oraz przeciwdziałanie rasizmowi, ksenofobii i dyskryminacji, zarówno na poziomie lokalnym, jak i europejskim - zachęcają realizatorzy i realizatorki projektu ACCT (Anti-Racism & Civic Courage Training). - Zapraszamy osoby ze wszystkich środowisk do podzielenia się swoją wizją.

Projekt ACCT, czyli współpraca sześciu organizacji partnerskich z całej Europy, ma na celu ograniczenie dyskryminacji, mowy nienawiści i przestępstw z nienawiści, zarówno na obszarach miejskich jak i wiejskich.

Jak wziąć udział w konkursie?

Swoje projekty uczestnicy mogą zaprezentować w formacie cyfrowym, zgodnie z wytycznymi i kryteriami dostępnymi na stronie

internetowej projektu ACCT

. Plakat należy przygotować w formacie A4 i opublikować go na swoim profilu w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Linkedln) i oznaczyć organizacje realizujące projekt (Comparative Research Network, Crossing Borders, Imagina, Stowarzyszenie „Dla Ziemi”, Association on Refugees and Migrants Bulgaria, Perspekt Initiative) oraz hasztagi: #ACCT #CivicCourage #antiracism #nohate #ACCTpostercampaign. Osoby, które nie chcą publikować swoich prac na portalach społecznościowych mogą wysłać plakat na adres [email protected].

Plakat może być przygotowany w dowolnym języku (językach). Jedna osoba może przesłać maksymalnie 3 plakaty.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 sierpnia 2023 roku.

Kiedy będą wyniki konkursu?

- Po zakończeniu procesu oceny i selekcji najlepsze plakaty zostaną włączone do kampanii społecznej ACCT - zapowiadają organizatorzy. - Kampania będzie wykorzystywać różne kanały medialne, w tym media społecznościowe, biuletyny, media drukowane (plakaty/ulotki) oraz nośniki wizualne w transporcie publicznym w Danii i Niemczech, aby dotrzeć do 600 000 osób, zarówno w formie online, jak i offline. Plakaty będą również dostępne do pobrania za pośrednictwem strony internetowej ACCT.

Informacja o zwycięskich plakatach zostanie ogłoszona 1 października 2023 roku, a zwycięzców i zwyciężczynie wygrają wyjazd do Berlina na ostatnie szkolenie w ramach projektu ACCT, aby móc zaangażować się we wspólną pracę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski