reklama

Koszmar na dwóch szynach z Zakopanego do Lublina

Maria KrzosZaktualizowano 
Koszmarną podróż mają za sobą wszyscy, którzy w minioną sobotę jechali pociągiem relacji Zakopane - Lublin Tanich Linii Kolejowych. Kolej przeprasza i przyznaje, że pretensje pasażerów są uzasadnione.

Helena Winiarska wracała z Krakowa do Lublina. - Jechałam pociągiem, który zaczynał bieg w Zakopanem - opowiada. - Koszmar zaczął się już na dworcu. Na peronie stał tłum ludzi. Dwie minuty przed przyjazdem pociągu poinformowano nas, że podjedzie on na zupełnie inny peron. Wszyscy rzucili się w tamtą stronę.

To jednak był dopiero początek. Kiedy pociąg przyjechał, okazało się, że skład ma tylko 4 wagony. - Dla podróżnych czekających w Krakowie właściwie nie było miejsca - opowiada pani Helena. - Osoby jadące z Zakopanego stały już w korytarzach!

Naszej Czytelniczce udało się wsiąść. Miała bilet w wagonie pierwszej klasy. - Ale nie miało to żadnego znaczenia - tłumaczy. - Wagony niczym się od siebie nie różniły. W naszym nie można było korzystać z toalety. Konduktor pojawił się dopiero gdzieś za Kielcami. A wszystko za 80 zł. - Ten pociąg faktycznie powinien mieć tego dnia więcej wagonów - potwierdza Paweł Ney, rzecznik prasowy PKP Intercity. Dlaczego ich nie było? Ney tłumaczy, że kolej nie miała dodatkowych wagonów.

- Znaczna część naszego taboru jest przestarzała i podatna na usterki. Tymczasem zimą wystarczy awaria ogrzewania i wagon już jest wyłączony z użytkowania - wyjaśnia Ney.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

K
KOŚBA

Podróżni powinni pamiętać o przysługującym im prawie odszkodowawczym a Rzecznik Praw Konsumenta z urzędu powinien dopilnować całej sprawy

g
gosc

To kolejny taki przypadek. Firma, która wozi ludzi jak bydło długo nie pociągnie. Obyśmy doczekali wreszcie konkurencji na szynach.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3