– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. To dzięki pomocy finansowej sponsorów nasze drużyny funkcjonują na takim poziomie, na jakim funkcjonują. Koszykarki bardzo dobrze spisują się na początku tego sezonu, to daje nam nadzieję, że być może powalczą nawet o medale. Nie byłoby tego wszystkiego, gdyby nie środki finansowe, które wykłada nasz sponsor. Dla mnie jako rektora ważne jest także to, że te dziewczyny są naszymi studentkami i kiedy zakończą już karierę, to będą miały też wykształcenie - powiedział na oficjalnej stronie internetowej klubu, Rektor Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej prof. dr hab. Stanisław Michałowski.
– Nasza rodzina azetesiaków stale się powiększa. Żaden z partnerów i sponsorów od nas nie odchodzi. To dla nas bardzo ważne. Posłużę się tutaj jedną konkretną liczbą. W zeszłym sezonie zbadaliśmy wartość ekwiwalentu medialnego dla trzech marek-naszych partnerów: Fabryki Cukierków Pszczółka, Lublin-miasto inspiracji i Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Okazało się, że w skali roku wygenerowaliśmy 9 milionów złotych ekwiwalentu, tylko dla tych marek. Mówimy tylko o drużynie koszykarek w TBL – dodał Dariusz Gaweł, prezes AZS UMCS.
W niedzielę (godz. 18), Pszczółka AZS UMCS Lublin o kolejne punkty powalczy z Widzewem w Łodzi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- QUIZ z tajemnic fabuły "Znachora". Na to mało kto z widzów zwraca uwagę. Dasz radę?
- Mężczyźni o tych imionach są najgorszymi mężami. Mają trudny charakter
- Nie żyje aktor i reżyser, który przełamywał bariery. Miał 95 lat
- Tarantino rezygnuje ze spin-offu swojego hitu. Miał to być „łabędzi śpiew” reżysera