Lidl nie chcę rozstać się z Pascalem i Okrasą. Ile wydaje na reklamy z nimi?

Redakcja
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa www.lidl.pl
Udostępnij:
Lidl kontynuuje kampanię reklamową "Pascal kontra Okrasa".

Jak pisze portal dlahandlu.pl, który powołuje się biznes.onet., Lidl z projektem reklamowym pod nazwą "Pascal kontra Okrasa" ruszyła pod koniec lipca ub.r. Wielokanałowa kampania z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy była zaplanowana na 52 tygodnie. Według wstępnych założeń powinna już się zakończyć. Działania z ich udziałem prowadzone są jednak nadal.

Przedstawiciele sieci w rozmowie z portalem Onet potwierdzają, że to nie koniec kampanii.  Według wyliczeń firmy Nielsen za okres od 26 sierpnia do 1 września tego roku firma wydała na reklamę w telwizji 4,47 mln zł i znalazła się na trzecim miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną.

Przypomnijmy, z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wydatki reklamowe Lidla od stycznia do czerwca br. wzrosły o 42,1 proc. (to wzrost o 50,7 mln zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku) - czytamy na biznes.onet.pl.

Źródło: biznes.onet.pl, dlahandlu.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Inflacja przyhamuje na jesieni

Wideo

Materiał oryginalny: Lidl nie chcę rozstać się z Pascalem i Okrasą. Ile wydaje na reklamy z nimi? - Gazeta Pomorska

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

E
ER
To dobry zabieg, marketingowy, ostatnio lidl na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,3136 został za to skrytykowany, ale nie przywiazywałbbym do tego wielkiej uwagi.
M
Mikołaj
Proszę poprawić błąd w tytule. Powinno być: "Lidl nie chce".
Ja nie chcĘ, on nie chcE ;)
Więcej informacji na stronie głównej Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie