Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lubelski ratusz otwiera szerzej drzwi, bo pandemia w odwrocie. Jak zmienia się obsługa mieszkańców?

Artur Jurkowski
Artur Jurkowski
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Łukasz Kaczanowski/archiwum
Znika część zakazów wprowadzonych na okres pandemii w administracji. Mieszkańcy znowu mogą osobiście załatwiać swoje sprawy w Urzędzie Miasta Lublin.

- Najważniejsza zmiana w porównaniu do poprzedniego zarządzenia to uchylenie zapisu o dopuszczalnej liczbie klientów nie większej niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu – informuje Monika Głazik z biura prasowego ratusza.

Utrzymano natomiast regułę, że w pierwszej kolejności będą przyjmowani mieszkańcy, którzy wcześniej umówili wizyty telefonicznie, elektronicznie lub przez system rezerwacji wizyt.

Podczas wizyty w urzędzie obowiązuje zasłanianie maseczką nosa i ust.

- Utrzymano czas przyjmowania i obsługi klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30 – dodaje Głazik.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski