Siatki reklamowe o wymiarach od 90 do 127 mkw w pięciu miastach pojawią się w najbliższy poniedziałek. Mieszkańcy Lublina zobaczą na nich m.in. lotnisko w Świdniku i Kaplicę Trójcy Świętej . W Puławach prezentowany będzie stadion i nowy tabor MZK a w Zamościu - odrestaurowany ratusz i zoo.
Koszt przygotowania reklam i ich ekspozycji to ponad 365 tys. zł (siatki przygotowała firma Modart Outdoor z Lublina). Wydatki pokrywa w całości UE.
To jednak nie jedyna kampania obecnie reklamująca RPO na Lubelszczyźnie. Na początku sierpnia ruszyła akcja "Lubelskie - jak nowe!". Koszt to blisko 400 tys. zł.
- Kampanie promujące RPO to coroczny obowiązek zarządu województwa - oczekuje tego Komisja Europejska. Zarezerwowana jest na nie specjalna pula środków. Celem jest zwiększenie świadomości mieszkańców regionu na temat znaczenia funduszy europejskich dla rozwoju województwa - tłumaczy Katarzyna Olchowska z biura prasowego Urzędu Marszałkowskiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?