Już dziś lubelskie specjały pojawiły się w Galerii Złote Tarasy w Warszawie. Kolejne imprezy zaplanowano w Galerii Kazimierz w Krakowie, Galerii 3Stawy w Katowicach, w Domu Polski Wschodniej w Brukseli, we wrocławskich Arkadach, poznańskiej Malcie, łódzkiej Manufakturze a na koniec, 25 maja - w lubelskim Olimpie.
Oprócz degustacji tradycyjnych lubelskich potraw odwiedzający regionalne stoisko będą mogli zobaczyć pokazy kulinarne, występy na żywo Lubelskiej Federacji Bardów oraz wziąć udział w zabawach i konkursach. - Chcemy eksponować zarówno bogactwo smaków tradycyjnej lubelskiej kuchni, jak i walory jakościowe i zdrowotne żywności produkowanej w naszym czystym, ekologicznym regionie. Zależy nam też na pokazaniu gospodarczych zalet województwa i zaprezentowaniu lokalnych wytwórców - wyjaśnia Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki lubelskiego Urzędu Marszałkowskiego.
Imprezy promocyjne są kontynuacją rozpoczętej przed paroma miesiącami kampanii "Smaki Lubelszczyzny". Realizuje ją konsorcjum lubelskich firm: Agencji RAKI oraz spółki DON BRANDO. Jej koszt to ok. 760 tys. zł, 85 proc. dokłada Unia Europejska.
Nasze serwisy:
Serwis gospodarczy - Wybierz Lublin
Serwis turystyczny - Perły i Perełki Lubelszczyzny
Serwis dla fanów spottingu i lotnictwa - Samoloty nad Lubelszczyzną
Miasto widziane z samolotu - Lublin z lotu ptaka
Nasze filmy - Puls Polski
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?