Lublin: Auto do rejestracji? To masz problem. Wydział...

    Lublin: Auto do rejestracji? To masz problem. Wydział Komunikacji będzie zamknięty, bo urzędnicy się przeprowadzają

    Artur Jurkowski

    Kurier Lubelski

    Aktualizacja:

    Kurier Lubelski

    Ul. Czechowska 19A - nowa lokalizacja ratuszowego Wydziału Komunikacji. Urządnicy zaczną tam pracę od 14 stycznia

    Ul. Czechowska 19A - nowa lokalizacja ratuszowego Wydziału Komunikacji. Urządnicy zaczną tam pracę od 14 stycznia ©Małgorzata Genca

    Wydział Komunikacji będzie zamknięty przez dwa dni: w najbliższy czwartek i piątek. Wszystko przez przenosiny urzędników, którzy opuszczą miejskie biurowce przy ul. Leszczyńskiego 20 i zaczną pracę przy Czechowskiej 19A.
    Ul. Czechowska 19A - nowa lokalizacja ratuszowego Wydziału Komunikacji. Urządnicy zaczną tam pracę od 14 stycznia

    Ul. Czechowska 19A - nowa lokalizacja ratuszowego Wydziału Komunikacji. Urządnicy zaczną tam pracę od 14 stycznia ©Małgorzata Genca

    Wydział Komunikacji to jedna z najbardziej obleganych miejskich agend. Codziennie z jego usług korzysta ok. 700 osób m.in. rejestrujących auta. W tym tygodniu może spotkać ich niemiła niespodzianka, jeśli wybiorą się załatwić sprawy w wydziale. Czemu? Przez dwa dni będzie on zamknięty dla mieszkańców. Chodzi o najbliższy czwartek i piątek.

    - Przerwa w pracy wydziału ma związek z przenosinami z budynku przy ul.
    Leszczyńskiego 20 do nowej siedziby przy ul. Czechowskiej 19A - wyjaśnia Olga Mazurek - Podleśna z biura prasowego ratusza. I dodaje: - Zapraszamy mieszkańców do załatwienia wszelkich spraw zgodnie z kompetencjami tego wydziału do 9 stycznia, w środę przy ul. Leszczyńskiego 20 lub od 14 stycznia , poniedziałek - w nowym budynku przy ul. Czechowskiej 19A.

    Urzędnicy przekonują, że dwudniowej przerwy nie dało się uniknąć. - Chodzi m.in. o przeniesienie systemów teleinformatycznych. Nie byłoby to możliwe przy utrzymaniu ciągłości pracy wydziału - przekonuje Mazurek - Podleśna.

    Przy ul. Czechowskiej urzędnicy będą mieli do dyspozycji 2060 mkw powierzchni. Miesięcznie ratusz zapłaci za wynajem ok. 123 tys. zł. - Obsługa mieszkańców będzie lepsza i szybsza. Będzie 15 stanowisk do załatwiania spraw związanych z rejestracją pojazdów, a teraz w ciasnych pomieszczeniach przy ul. Leszczyńskiego jest ich pięć - informował jesienią 2018 r. na swoim facebooku Krzysztof Żuk, prezydent Lublina.

    Petenci będą mieli do dyspozycji 30 miejsc parkingowych.

    Przeprowadzka to początek operacji pod nazwą „budowa biurowca przy Leszczyńskiego”. Nowy obiekt ma mieć ok. 6,6 tys. mkw powierzchni biurowej (obecny ma 2,5 tys. mkw).

    -----------------



    POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:





    Czytaj treści premium w Kurierze Lubelskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (12)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Bardzo wątpliwe rozwiązanie!

    student (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    Wszyscy bez wyjątku prezydenci okresu tzw.transformacji okazali się być strachem podszycie.Zamiast podjąć decyzję o budowie własnego obiektu na miarę potrzeb i oczekiwań mieszkańców wynajmują...rozwiń całość

    Wszyscy bez wyjątku prezydenci okresu tzw.transformacji okazali się być strachem podszycie.Zamiast podjąć decyzję o budowie własnego obiektu na miarę potrzeb i oczekiwań mieszkańców wynajmują pomieszczenia wspomagając ewidentnie ustosunkowanych deweloperów. Roczny koszt wynajmu na ul. Czechowskiej wyniesie półtora miliona złotych i zawsze będzie to obiekt wynajmowany,a nie własny!zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    30 miejsc parkingowych!!!

    jeż (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

    Hura!!! .....ale dla personelu, bo petent musi zapłacić za parkowanie jak zwykle.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Co do miejsc parkingowych

    Gość (gość)

    Zgłoś naruszenie treści

    Pocieszę Pana/Panią. Pracownicy tego wydziału otrzymają kilkanaście miejsc parkingowych. Na kilkudziesięciu pracowników. Reszta miejsc przewidziana dla niewiadomo kogo...

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    dobrze że wyprowadza się ruch samochodowy z centrum

    aaa (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

    To rowerem, a w zimie autobusem - będzie taniej

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    wczoraj bylam tam szosty raz

    zazwyczaj nie komentuje (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4

    Nie pamiętam kiedy ostatnio zostawiłam jakikolwiek komentarz, ale praca tego urzędu, albo jej organizacja pozostawia wiele do życzenia.
    Od początku grudnia byłam tam sześć razy, w różnych...rozwiń całość

    Nie pamiętam kiedy ostatnio zostawiłam jakikolwiek komentarz, ale praca tego urzędu, albo jej organizacja pozostawia wiele do życzenia.
    Od początku grudnia byłam tam sześć razy, w różnych godzinach, również "raniutko" jak radziły panie z okienka. O godzinie 9 rano nie ma już numerków. Nawet jeśli weźmie się wolne w pracy nie ma gwarancji, że uda się załatwić tam sprawę. Zapisy na wizyty umówione rozchodzą się nie wiem kiedy.. Teraz jeszcze się przenoszą. Szczerze mówiąc jestem załamana patrząc jak funkcjonuje ten urząd. Mnie w pracy nikt nie pyta, do której pracuję, mam wykonać swoje obowiązki do końca.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    większa wygoda dla petentów

    ja (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 4

    I dlatego właśnie się przeprowadzają. Było 5 okienek a będzie 15 czyli trzy razy więcej. Myślę, że po przeprowadzce praca tego wydziału znacząco się poprawi.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    wczoraj bylam tam szosty raz

    zazwyczaj nie komentuje (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

    A zapomniałam jeszcze dodać, że tytuł artykułu jest delikatnie mówiąc nie na miejscu..
    "To masz problem..." - kolejny raz podkreślam to ten urząd ma problem z organizacją swojej pracy. Nie jest...rozwiń całość

    A zapomniałam jeszcze dodać, że tytuł artykułu jest delikatnie mówiąc nie na miejscu..
    "To masz problem..." - kolejny raz podkreślam to ten urząd ma problem z organizacją swojej pracy. Nie jest to firma prywatna, tylko urząd obsługujący obywateli.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ile dziennie obsługuje Wydz.Kom

    gośc (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

    Dziennie jest wydawanych około 70 bilecików. O godzinie 8.30 już nie ma bilecików i nic nie załatwisz. Więc skąd ta liczba 700 ? I taka fajna karteczka -informacja :,, Z uwagi na wprowadzenie...rozwiń całość

    Dziennie jest wydawanych około 70 bilecików. O godzinie 8.30 już nie ma bilecików i nic nie załatwisz. Więc skąd ta liczba 700 ? I taka fajna karteczka -informacja :,, Z uwagi na wprowadzenie programu CEP 20 obsługa interesantów wydłuża się,, Gratuluję pomysłu. To po to wprowadzono ten program żeby utrudnić życie. Jeszcze raz gratuluję pomysłu. To możliwe tylko w Polsce.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Rejestracja to nie wszystko. Tam też się odbiera dowody i prawa jazdy.

    Gość. (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    Jw.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ...

    Jan (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 5

    W sobotę i niedzielę po pracy niech przenoszą, a nie w czasie godzin pracy


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Gość

    Głupota. (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    Byłeś tam kiedyś? Widziałeś ile tam jest sprzętów? Komputerów i systemów? Myślisz, że to tak prosto wszystko poprzenosić? Akta wszystkich pojazdów, kierowców z Lublina i nie wiadomo czego jeszcze....rozwiń całość

    Byłeś tam kiedyś? Widziałeś ile tam jest sprzętów? Komputerów i systemów? Myślisz, że to tak prosto wszystko poprzenosić? Akta wszystkich pojazdów, kierowców z Lublina i nie wiadomo czego jeszcze.
    Bardzo głupie i ograniczone myślenie. Dobrze, że tylko dwa dni. Powinni się na tydzień wyłączyć. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Też byś chcial w pracy przenosić się po godzinach?

    Elak (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4

    więcej empatii urzędnik też człowiek

    PREMIERY

    SAMOCHODY UŻYWANE

    WARTO WIEDZIEĆ

    PRZEPISY

    PORADY