Lublin: Auto do rejestracji? To masz problem. Wydział Komunikacji będzie zamknięty, bo urzędnicy się przeprowadzają

Artur Jurkowski
Ul. Czechowska 19A - nowa lokalizacja ratuszowego Wydziału Komunikacji. Urządnicy zaczną tam pracę od 14 stycznia
Ul. Czechowska 19A - nowa lokalizacja ratuszowego Wydziału Komunikacji. Urządnicy zaczną tam pracę od 14 stycznia Małgorzata Genca
Wydział Komunikacji będzie zamknięty przez dwa dni: w najbliższy czwartek i piątek. Wszystko przez przenosiny urzędników, którzy opuszczą miejskie biurowce przy ul. Leszczyńskiego 20 i zaczną pracę przy Czechowskiej 19A.

Wydział Komunikacji to jedna z najbardziej obleganych miejskich agend. Codziennie z jego usług korzysta ok. 700 osób m.in. rejestrujących auta. W tym tygodniu może spotkać ich niemiła niespodzianka, jeśli wybiorą się załatwić sprawy w wydziale. Czemu? Przez dwa dni będzie on zamknięty dla mieszkańców. Chodzi o najbliższy czwartek i piątek.

- Przerwa w pracy wydziału ma związek z przenosinami z budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 do nowej siedziby przy ul. Czechowskiej 19A - wyjaśnia Olga Mazurek - Podleśna z biura prasowego ratusza. I dodaje: - Zapraszamy mieszkańców do załatwienia wszelkich spraw zgodnie z kompetencjami tego wydziału do 9 stycznia, w środę przy ul. Leszczyńskiego 20 lub od 14 stycznia , poniedziałek - w nowym budynku przy ul. Czechowskiej 19A.

Urzędnicy przekonują, że dwudniowej przerwy nie dało się uniknąć. - Chodzi m.in. o przeniesienie systemów teleinformatycznych. Nie byłoby to możliwe przy utrzymaniu ciągłości pracy wydziału - przekonuje Mazurek - Podleśna.

Przy ul. Czechowskiej urzędnicy będą mieli do dyspozycji 2060 mkw powierzchni. Miesięcznie ratusz zapłaci za wynajem ok. 123 tys. zł. - Obsługa mieszkańców będzie lepsza i szybsza. Będzie 15 stanowisk do załatwiania spraw związanych z rejestracją pojazdów, a teraz w ciasnych pomieszczeniach przy ul. Leszczyńskiego jest ich pięć - informował jesienią 2018 r. na swoim facebooku Krzysztof Żuk, prezydent Lublina.

Petenci będą mieli do dyspozycji 30 miejsc parkingowych.

Przeprowadzka to początek operacji pod nazwą „budowa biurowca przy Leszczyńskiego”. Nowy obiekt ma mieć ok. 6,6 tys. mkw powierzchni biurowej (obecny ma 2,5 tys. mkw).


Wideo

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość.
Jw.
G
Głupota.
Byłeś tam kiedyś? Widziałeś ile tam jest sprzętów? Komputerów i systemów? Myślisz, że to tak prosto wszystko poprzenosić? Akta wszystkich pojazdów, kierowców z Lublina i nie wiadomo czego jeszcze.
Bardzo głupie i ograniczone myślenie. Dobrze, że tylko dwa dni. Powinni się na tydzień wyłączyć.
G
Gość
Pocieszę Pana/Panią. Pracownicy tego wydziału otrzymają kilkanaście miejsc parkingowych. Na kilkudziesięciu pracowników. Reszta miejsc przewidziana dla niewiadomo kogo...
s
student
Wszyscy bez wyjątku prezydenci okresu tzw.transformacji okazali się być strachem podszycie.Zamiast podjąć decyzję o budowie własnego obiektu na miarę potrzeb i oczekiwań mieszkańców wynajmują pomieszczenia wspomagając ewidentnie ustosunkowanych deweloperów. Roczny koszt wynajmu na ul. Czechowskiej wyniesie półtora miliona złotych i zawsze będzie to obiekt wynajmowany,a nie własny!
a
aaa
To rowerem, a w zimie autobusem - będzie taniej
j
jeż
Hura!!! .....ale dla personelu, bo petent musi zapłacić za parkowanie jak zwykle.
j
ja
I dlatego właśnie się przeprowadzają. Było 5 okienek a będzie 15 czyli trzy razy więcej. Myślę, że po przeprowadzce praca tego wydziału znacząco się poprawi.
E
Elak
więcej empatii urzędnik też człowiek
z
zazwyczaj nie komentuje
A zapomniałam jeszcze dodać, że tytuł artykułu jest delikatnie mówiąc nie na miejscu..
"To masz problem..." - kolejny raz podkreślam to ten urząd ma problem z organizacją swojej pracy. Nie jest to firma prywatna, tylko urząd obsługujący obywateli.
z
zazwyczaj nie komentuje
Nie pamiętam kiedy ostatnio zostawiłam jakikolwiek komentarz, ale praca tego urzędu, albo jej organizacja pozostawia wiele do życzenia.
Od początku grudnia byłam tam sześć razy, w różnych godzinach, również "raniutko" jak radziły panie z okienka. O godzinie 9 rano nie ma już numerków. Nawet jeśli weźmie się wolne w pracy nie ma gwarancji, że uda się załatwić tam sprawę. Zapisy na wizyty umówione rozchodzą się nie wiem kiedy.. Teraz jeszcze się przenoszą. Szczerze mówiąc jestem załamana patrząc jak funkcjonuje ten urząd. Mnie w pracy nikt nie pyta, do której pracuję, mam wykonać swoje obowiązki do końca.
g
gośc
Dziennie jest wydawanych około 70 bilecików. O godzinie 8.30 już nie ma bilecików i nic nie załatwisz. Więc skąd ta liczba 700 ? I taka fajna karteczka -informacja :,, Z uwagi na wprowadzenie programu CEP 20 obsługa interesantów wydłuża się,, Gratuluję pomysłu. To po to wprowadzono ten program żeby utrudnić życie. Jeszcze raz gratuluję pomysłu. To możliwe tylko w Polsce.
J
Jan
W sobotę i niedzielę po pracy niech przenoszą, a nie w czasie godzin pracy
Dodaj ogłoszenie