Wydział Komunikacji to jedna z najbardziej obleganych miejskich agend. Codziennie z jego usług korzysta ok. 700 osób m.in. rejestrujących auta. W tym tygodniu może spotkać ich niemiła niespodzianka, jeśli wybiorą się załatwić sprawy w wydziale. Czemu? Przez dwa dni będzie on zamknięty dla mieszkańców. Chodzi o najbliższy czwartek i piątek.
- Przerwa w pracy wydziału ma związek z przenosinami z budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 do nowej siedziby przy ul. Czechowskiej 19A - wyjaśnia Olga Mazurek - Podleśna z biura prasowego ratusza. I dodaje: - Zapraszamy mieszkańców do załatwienia wszelkich spraw zgodnie z kompetencjami tego wydziału do 9 stycznia, w środę przy ul. Leszczyńskiego 20 lub od 14 stycznia , poniedziałek - w nowym budynku przy ul. Czechowskiej 19A.
Urzędnicy przekonują, że dwudniowej przerwy nie dało się uniknąć. - Chodzi m.in. o przeniesienie systemów teleinformatycznych. Nie byłoby to możliwe przy utrzymaniu ciągłości pracy wydziału - przekonuje Mazurek - Podleśna.
Przy ul. Czechowskiej urzędnicy będą mieli do dyspozycji 2060 mkw powierzchni. Miesięcznie ratusz zapłaci za wynajem ok. 123 tys. zł. - Obsługa mieszkańców będzie lepsza i szybsza. Będzie 15 stanowisk do załatwiania spraw związanych z rejestracją pojazdów, a teraz w ciasnych pomieszczeniach przy ul. Leszczyńskiego jest ich pięć - informował jesienią 2018 r. na swoim facebooku Krzysztof Żuk, prezydent Lublina.
Petenci będą mieli do dyspozycji 30 miejsc parkingowych.
Przeprowadzka to początek operacji pod nazwą „budowa biurowca przy Leszczyńskiego”. Nowy obiekt ma mieć ok. 6,6 tys. mkw powierzchni biurowej (obecny ma 2,5 tys. mkw).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?