- Mimo awarii systemu informatycznego mieszkańcy są obsługiwani. Chcemy, aby lublinianie w jak najmniejszym stopniu odczuwali problemy informatyczne w urzędzie. Przy ul. Wieniawskiej można zarówno złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, jak też odebrać gotowy dokument - poinformowała nas Monika Artymiak, szefowa BOM-ów w UM Lublin.
Dodatkowo wnioski o wydanie dowodów osobistego można też złożyć w biurowcu magistrackim przy ul. Leszczyńskiego 20 (pokoje 5 i 6).
Ratusz zakłada, że awaria zostanie usunięta do 25 lipca.
Sprawy związane z dowodami osobistymi można również załatwiać w Biurach Obsługi Mieszkańców przy ul. Filaretów 44 i Kleeberga 12a.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?