– Z jednej strony chcemy zwiększyć popyt na rodzime produkty, z drugiej zaś wykorzystać Markę „Lubelskie” do promocji naszego regionu – mówi Krzysztof Grabczuk, marszałek województwa lubelskiego. I dodaje: – To nasze najmłodsze dziecko. Ma dopiero 2 lata, ale już zaczyna rozrabiać.
W projekcie mogą brać udział firmy prowadzące działalność na terenie województwa lubelskiego co najmniej od 2 lat. Spośród nich kapituła programu wybierze w grudniu te, które otrzymają prawo do posługiwania się znakiem „Lubelskie” na etykietach swoich towarów. Do tej pory takie prawo uzyskało 15 firm z Lubelszczyzny, m.in. OSM Krasnystaw, Chłodnia Zomar, Perła Browary Lubelskie.
Przedsiębiorstwa wyróżnione Marką „Lubelskie” będą promowane w ogólnopolskich kampaniach reklamowych: na bilbordach i w serwisach interentowych.
- Kampania wizerunkowa projektu rusza w listopadzie, natomiast w przyszłym roku będziemy promować konkretne produkty – zapowiada Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.
Kampania promocyjna Marki „Lubelskie” ma kosztować 750 tys. zł, z czego 85 proc. sfinansowane zostanie ze środków unijnych.
Formularz zgłoszeniowy i regulamin projektu dostępne są na stronie www.marka.lubelskie.pl
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?