Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Marka Lubelskie wypromuje produkty z naszego regionu

Rafał Panas
Władze województwa chcą, żeby nowy logotyp "Marka Lubelskie" kojarzył się tak dobrze jak biały krzyż na czerwonym polu umieszczany na słynących z solidnego wykonania produktach ze Szwajcarii
Władze województwa chcą, żeby nowy logotyp "Marka Lubelskie" kojarzył się tak dobrze jak biały krzyż na czerwonym polu umieszczany na słynących z solidnego wykonania produktach ze Szwajcarii
- Sekretem jakości lubelskich produktów jest czerpanie z tradycji i korzystnie z nowoczesnych rozwiązań – mówił dzisiaj Andrzej Jachim z Vena Art, współtwórca nowej kampanii "Marka Lubelskie" promującej produkty powstające w naszym regionie.

Nowy logotyp "Marka Lubelskie" – wykorzystujący znak "elki” - dziennikarze zobaczyli na konferencji prasowej. Wkrótce 30 - sekundową reklamę Marki obejrzą m. in. widzowie TVN oraz kanałów tematycznych tej stacji, TVP, Polsatu i Discovery (przewidziano ok. 1500 emisji).

Spoty reklamowe pojawią się w Radiu Lublin, w dużych miastach staną bilboardy, a na Internetowym Facebooku powstał specjalny profil. W przyszłym roku być może w którejś z sieci handlowych staną regały z logiem "Marka Lubelskie".

- Produkty z naszego regionu zdobywają nagrody na festiwalach i targach. Trzeba przekonać ludzi z całej Polski żeby sięgali po produkty oznaczone "Marka Lubelskie". Bo są świetne i mają bardzo dobrą jakość - mówił Krzysztof Hetman marszałek województwa.

Władze województwa chcą, żeby nowy logotyp "Marka Lubelskie" kojarzył się tak dobrze jak biały krzyż na czerwonym polu umieszczany na słynących z solidnego wykonania produktach ze Szwajcarii.

– Chcemy żeby mówił o sekrecie produktów z regionu, kojarzących się m. in. z ekologią i czystym środowiskiem - mówił Piotr Franaszek, szef promocji samorządu województwa.

O tym czy jedzenie lub inne towary produkowane w naszym województwie zasługują na znak Marki Lubelskie oceni komisja. Teraz – po pięciu latach projektu – prawo do posługiwania się logiem mają 22 przedsiębiorstwa.

Więcej o "Marka Lubelskie" na stronie internetowej www.marka.lubelskie.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski