Nowy logotyp "Marka Lubelskie" – wykorzystujący znak "elki” - dziennikarze zobaczyli na konferencji prasowej. Wkrótce 30 - sekundową reklamę Marki obejrzą m. in. widzowie TVN oraz kanałów tematycznych tej stacji, TVP, Polsatu i Discovery (przewidziano ok. 1500 emisji).
Spoty reklamowe pojawią się w Radiu Lublin, w dużych miastach staną bilboardy, a na Internetowym Facebooku powstał specjalny profil. W przyszłym roku być może w którejś z sieci handlowych staną regały z logiem "Marka Lubelskie".
- Produkty z naszego regionu zdobywają nagrody na festiwalach i targach. Trzeba przekonać ludzi z całej Polski żeby sięgali po produkty oznaczone "Marka Lubelskie". Bo są świetne i mają bardzo dobrą jakość - mówił Krzysztof Hetman marszałek województwa.
Władze województwa chcą, żeby nowy logotyp "Marka Lubelskie" kojarzył się tak dobrze jak biały krzyż na czerwonym polu umieszczany na słynących z solidnego wykonania produktach ze Szwajcarii.
– Chcemy żeby mówił o sekrecie produktów z regionu, kojarzących się m. in. z ekologią i czystym środowiskiem - mówił Piotr Franaszek, szef promocji samorządu województwa.
O tym czy jedzenie lub inne towary produkowane w naszym województwie zasługują na znak Marki Lubelskie oceni komisja. Teraz – po pięciu latach projektu – prawo do posługiwania się logiem mają 22 przedsiębiorstwa.
Więcej o "Marka Lubelskie" na stronie internetowej www.marka.lubelskie.pl
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?