Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mastermedia nie zwalnia tempa i otwiera kolejny kraj

Informacja prasowa
unsplash.com/zdjęcie ilustracyjne
Mastermedia, jedna z największych firm eksportujących żywność z Polski, wysłała pierwsze dostawy do rodzimych sklepów w Luxemburgu. To już 7. państwo, obok Wielkiej Brytanii, Niemiec, Niderlandów, Irlandii, Belgii i Szwecji, do którego za pośrednictwem lubelskiej firmy docierają najlepsze polskie produkty. Firma stale zwiększa zakres działania z producentami i poszerza ich potencjał sprzedaży w kanale zagranicznym

Luksemburg to niewielki, ale wysoko rozwinięty kraj. Niemal połowa mieszkańców to przybysze z innych krajów (Portugalia, Francja, UK). Szacuje się, że w Wielkim Księstwie przebywa około 4,5 tys. Polaków. Pierwsza dostawa z magazynu Mastermedia w Wysogotowie wyjechała do Klientów na początku sierpnia.

Luksemburczycy cenią produkty wysokiej jakości, zwracając uwagę na ich markę, ale także jej wizerunek oraz świadome działania – stąd obecność Mastermedia jest w tym kraju zupełnie naturalna. Polskie produkty (m.in. mięso, wędliny, owoce, warzywa i nabiał) cieszą się dobrą opinią nie tylko wśród polonii, ale również wśród pozostałych mniejszości narodowych i rdzennych mieszkańców Luksemburga.

Mastermedia handel ma w DNA

Mastermedia od 15 lat zwiększa sprzedaż polskich producentów w kanale zagranicznym, a od 5 lat rozwija także koncept franczyzowy Food Plus w Wielkiej Brytanii, Niderlandach, Niemczech i Irlandii. Synergia działań między producentami a detalistami pozwoliła osiągnąć firmie pozycję lidera w dystrybucji polskich produktów poza granicami kraju.

- Kolejny kraj i nowi klienci to nie przypadek. To efekt wieloletniej i ścisłej współpracy z producentami oraz wdrażania optymalnych planów sprzedażowych i asortymentowych w kanale zagranicznym. Dzięki bogatemu doświadczeniu możemy wspólnie podbijać kolejne rynki. Pracujemy jednocześnie nad kolejnymi obszarami i kierunkami rozwoju – mówi Rafał Szarowski, dyrektor handlowy w Mastermedia.

Sklepy z polską żywnością zachęcają do odwiedzin nie tylko Polaków. Szeroki asortyment, dobra jakość i chęć poznania nowych smaków przyciągają również inne narodowości, wśród których polskie produkty cieszą się dużym powodzeniem.

O Mastermedia:

Firma Mastermedia Cioczek i Wójciak sp. j. powstała w 2006 roku i jest jedną z największych polskich firm handlowych eksportującą produkty spożywcze do Wielkiej Brytanii, Niderlandów, Belgii, Niemiec oraz Irlandii. Jest również właścicielem sieci franczyzowej Food Plus. Obroty firmy w 2020 roku wyniosły 885 mln zł i są większe o 145 mln zł w stosunku do 2019 roku. Firma jest też laureatem wielu prestiżowych nagród, między innymi: Diamentów Forbesa, Gazel Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu, a także została wyróżniona w kategoriach „Eksport” oraz „Debiut” w prestiżowym Rankingu 500 firm „Rzeczpospolitej”.

Więcej informacji na: www.mastermediauk.com

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski