Meteor tłumaczy się w ZTM Lublin za swojego kierowcę 17-tki

Jakub Szczepański
Meteor tłumaczy się w ZTM Lublin za swojego kierowcę 17-tki. Zdjęcie ilustracyjne
Meteor tłumaczy się w ZTM Lublin za swojego kierowcę 17-tki. Zdjęcie ilustracyjne Archiwum
Udostępnij:
W piątek do Zarządu Transportu Miejskiego wpłynęło pismo w sprawie bulwersującego zachowania kierowcy na trasie linii nr 17. W środę, tydzień temu, prowadzący autobus nie zatrzymał się na jednym z przystanków i miał ubliżać swojemu pasażerowi. Pechową linię obsługiwała firma Meteor z Jaworzna.

ZTM Lublin: Kierowca 17-tki zrugał pasażera

Trzeba było k... wcześniej wstać! Mogłeś sobie ch... taryfę zamówić - to epitety, które miał usłyszeć pod swoim adresem pan Piotr. Jak twierdzi, zajście nie skończyło się wyłącznie potokiem wulgaryzmów. Kierowca miał również ominąć wyznaczony przystanek i uniemożliwić wyjście zdenerwowanemu pasażerowi.

Meteor przedstawia zajście nieco inaczej: Kierowca potwierdza fakt niezatrzymania się na przystanku, na którym chciał wysiąść pasażer. Zaprzecza jednocześnie, aby używał wulgarnych słów i jechał zbyt szybko - czytamy w piśmie, które wpłynęło do ZTM. Z jego treści wynika również, że wina leżała po stronie pasażera, który, zdaniem przewoźnika, był agresywny i wulgarny. Według Meteora, konfrontacja obydwu stron jest w tej sytuacji nieunikniona.

Do konfrontacji dojdzie, o ile poszkodowany wyrazi na to zgodę. Niezależnie od tego, czy tak się stanie, Meteor zapłaci ZTM-owi karę pieniężną. Po kieszeni dostanie również kierowca. A to nie koniec przykrych konsekwencji. - Jeśli takie sytuacje będą się powtarzać, adnotacja o uchybieniu będzie rozpatrywana w kontekście rozwiązania umowy z przewoźnikiem - wyjaśnia Grzegorz Malec z ZTM.


Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 69

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

p
peter
to mozna sobie samochod kupic i jezdzic . jak ktos kupuje bilet u kierowcy i marnuje moj czas na szukanie pieniedzy to szlak mnie trafia.kto mi zaplaci za moj czas?
p
pas
W artykule wyraźnie jest podane że kierowca potwierdza fakt niezatrzymania się i za to jest kara natomiast przez konfrontację chcą wyjaśnić sprawę zachowania.
l
lii
Chciałbyś za takie pieniądze byc takim pastuchem? Co? O ile wogóle masz jakąś prace LUBELAKU!! "i tu sa kioski co pół kilometra srednio". Haha, dobre. To ja już nic nie będę pisał co tu mamy co pół Km. bo szkoda mojego stukania na takich zazdrosnych, pseudo-patiotycznych, zimbecylonych prowokatorów.
g
gość
Jeżeli ZTM tak bardzo chce usprawniać działanie komunikacji w naszym mieście ,to nie powinno to działać na zasadzie pasażer ma zawsze rację.Nie chcę tu stawać w obronie kierowcy .Często korzystam z usług komunikacji i widzę zachowanie pasażerów w stosunku do kierowców.Myślę, że ZTM działa na zasadzie jednostronnego rozwiązywania skarg.Panie Malec powierzono panu poważne stanowiskom to nie jest odpowiedzialność za sprzedane bilety.Pan nie może wypowiadać na łamach gazety takich bredni.Sprawa powinna być zbadana do końca .
j
j....
prywaciarze byli mili wtedy gdy płaciło się im do ręki: ))
Z
Zbyszek z Lublina
Internauto ,,przeor''. Kultura to jedno, przeczytanie i zrozumienie tekstu to drugie. Meteor to nie MPK. Tak jak ukrywający się pod nazwą przeor, to nie wizytówka nas lubelaków.
p
przeor
Kierowcy MPK zawsze byli chamscy - wyrażnie odróżniali się od kierowców komunikacji prywatnej. Teraz wszyscy zachowują się jednakowo – skandaliczne, po chamsku. Nagminnie rozmawiają przez telefony komórkowe. Po chamsku reagują na innych uczestników ruchu, do pasażerów odnoszą się grubiansko i opryskliwie. Całym swoim zachowaniem okazują, jak ważną mają funkcję i miejsce w hirarchi społecznej. Dlatego opisane w skardze zdarzenie, w Lublinie nie powinno dziwić. Jeśli nawet opis został ubarwiony, to przy chamstwie kierowców MPK niebawem dojdzie do zdarzenia dokładnie według pełnego scenariusza podanego przez passażera.
18
I całe szczęście, że przestałeś jeżdzić, bo zaniżałeś IQ w MPK. Teraz skoczyło na 30. Teraz pewnie czekasz na posadę ministra od szoferów i dzwonków tranwajowych
p
pieniacz
bierz te swoje dopłaty hektarowe i dziękuj za nie bogu z brukseli
w
wasz wierny szofer
ciebie tez moge zajechac jak, chcesz, nie pracuje przez konfidentow takich jak ty , bylych sb, ktorzy raz przejechalisie autobusem i mysla ze sa wyzej od kierowcy, jestes nikim dla kierowcow, posiojnym , moherem,
a
abi
to jak zamierzasz spełnić swoje pogróżki?
J
Janina Wiśniewska padła
Wy tłumoki zakichane umiecie tylko jęczec niech każdy patrzy na siebie i na swoją prace jestem ciekawa czy wszyscy są tak idealni! A nie obmawia innych same święte krowy się znalazły widzę . Też mam stycznośc z dzikusami [ludzmi] którzy sami nie wiedzą co chcą .
a
abi
Czemu?
j
jj
Po pierwsze to nie pacanku gdyż ni użyłem żadnego epitetu pod twoim adresem,po drugie zapewnienie i pilnowanie porządku w autobusie należy do przewoźnika jak słusznie zauważyłeś a nie do kierowcy od którego wymagasz w/w zachowań a jeżeli chodzi o czystość i komfort podróży to trudno wymagać żeby w autobusie pracującym na linni około 18 h było czysto i schludnie skoro pasażerowie zostawiają po sobie śmieci ,butelki,puszki,rysują po szybach ścianach różnej marki mazakami itp.Autobus rano wyjeżdża czysty w środku a na zjazd wygląda jak po bitwie.DROGI JA WYMAGASZ PEWNYCH STANDARDÓW, PROSZĘ ZACZĄĆ OD SIEBIE I DOPIERO PÓŹNIEJ MOŻNA WYMAGAĆ OD INNYCH
x
x
poniższa wypowiedź jest kierowana do Pana 17
Przejdź na stronę główną Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie