ZTM Lublin: Kierowca 17-tki zrugał pasażera
Trzeba było k... wcześniej wstać! Mogłeś sobie ch... taryfę zamówić - to epitety, które miał usłyszeć pod swoim adresem pan Piotr. Jak twierdzi, zajście nie skończyło się wyłącznie potokiem wulgaryzmów. Kierowca miał również ominąć wyznaczony przystanek i uniemożliwić wyjście zdenerwowanemu pasażerowi.
Meteor przedstawia zajście nieco inaczej: Kierowca potwierdza fakt niezatrzymania się na przystanku, na którym chciał wysiąść pasażer. Zaprzecza jednocześnie, aby używał wulgarnych słów i jechał zbyt szybko - czytamy w piśmie, które wpłynęło do ZTM. Z jego treści wynika również, że wina leżała po stronie pasażera, który, zdaniem przewoźnika, był agresywny i wulgarny. Według Meteora, konfrontacja obydwu stron jest w tej sytuacji nieunikniona.
Do konfrontacji dojdzie, o ile poszkodowany wyrazi na to zgodę. Niezależnie od tego, czy tak się stanie, Meteor zapłaci ZTM-owi karę pieniężną. Po kieszeni dostanie również kierowca. A to nie koniec przykrych konsekwencji. - Jeśli takie sytuacje będą się powtarzać, adnotacja o uchybieniu będzie rozpatrywana w kontekście rozwiązania umowy z przewoźnikiem - wyjaśnia Grzegorz Malec z ZTM.
Nasze serwisy:
Serwis gospodarczy - Wybierz Lublin
Serwis turystyczny - Perły i Perełki Lubelszczyzny
Serwis dla fanów spottingu i lotnictwa - Samoloty nad Lubelszczyzną
Miasto widziane z samolotu - Lublin z lotu ptaka
Nasze filmy - Puls Polski
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?