reklama

MISTRZOWIE MOTORYZACJI Zobacz, jak nominowani walczą o głosy w mediach społecznościowych [PORADNIK]

Akcja specjalna MISTRZOWIE MOTORYZACJI Zaktualizowano 
Trwa plebiscyt MISTRZOWIE MOTORYZACJI. Czytelnicy wybierają najbardziej lubianych i polecanych mechaników, taksówkarzy, instruktorów, najlepsze warsztaty samochodowe, szkoły jazdy oraz korporacje taksówkarskie. Trwa także głosowanie na Brykę Roku oraz Motocykl Roku. Sprawdziliśmy, jak uczestnicy naszej akcji walczą o głosy w mediach społecznościowych. Zebraliśmy ciekawe, a przede wszystkim skuteczne pomysły do wykorzystania w walce o głosy.

Jednym z podstawowych sposobów poinformowania o udziale w plebiscycie jest podzielenie się tą informacją na Facebooku i w innych mediach społecznościowych. Można to uczynić wykorzystując grafiki przygotowane przez nas dla uczestników plebiscytu lub przygotowując własne projekty:

MISTRZOWIE MOTORYZACJI Przejdź do głosowania

JESZCZE LEPIEJ DZIAŁA WIDEO

Obraz wcale nie musi być statyczny.

PUBLIKACJE W GAZECIE

Liderzy rankingów są regularnie prezentowani na łamach gazety. Taką publikacją także warto pochwalić się w mediach społecznościowych. Wystarczy zrobić zdjęcie gazety telefonem lub pobrać elektroniczną wersję gazety na www.prasa24.pl. Można też udostępnić post, w którym prezentujemy liderów na fanpage’u gazety. A tych przecież nie brakuje!

WARTO INFORMOWAĆ NA FB RÓWNIEŻ O BIEŻĄCYM PRZEBIEGU GŁOSOWANIA!

MOŻNA UTWORZYĆ WYDARZENIE LUB ZAPROSIĆ ZNAJOMYCH DO GRUPY

Zgłoszenie przez zadowolonych klientów jest zdecydowanie najlepszą nagrodą za codzienny trud pracy. To ważne wydarzenie! A Facebook daje możliwość wyróżnienia takich chwil poprzez dodanie ich jako “wydarzenie z życia” na facebook’owej tablicy (w zakładce "informacje" należy kliknąć "wydarzenia z życia"). Taka forma aktywności na Facebooku ma jedną wielką zaletę - zobaczy ją zdecydowana większość znajomych (przy zwykłym poście grono to będzie mniejsze).

KLIENCI POMAGAJĄ ZDOBYĆ GŁOSY

Dobry mechanik czy skuteczny i profesjonalny instruktor jazdy to skarb! Ci najlepsi cenieni są przez wielu swoich klientów i uczniów w swoich lokalnych społecznościach. Warto pochwalić się nominacją, np. wykorzystując w tym celu lokalne fanpage czy grupy:

ZAWSZE MOŻNA LICZYĆ NA RODZINĘ I ZNAJOMYCH

GŁOSY POMAGAJĄ ZDOBYĆ TAKŻE PRACODAWCY

Nominacja jest jeszcze milsza, jeśli w zbieraniu głosów pomagają pracodawcy/współpracownicy:

NIE TYLKO FACEBOOK

Do promocji swojego udziału w akcji uczestnicy wykorzystują także inne media społecznościowe – świetnym kanałem dotarcia do fanów jest także Instagram. Można zamieścić na nim przyciągające uwagę zdjęcie lub przeznaczoną do tego celu grafikę promującą udział w plebiscycie, na której znajduje się instrukcja głosowania:

CHĘTNIE PODPOWIEMY, JAK SIĘ PROMOWAĆ!

Gratulujemy pomysłowości! Wszystkich nominowanych do nagrody w plebiscycie Mistrzowie Motoryzacji, którzy chcieliby pochwalić się swoimi działaniami w mediach społecznościowych zachęcamy do przesyłania przykładów e-mailem na adres: emilia.bielecka@polskapress.pl

A jeśli potrzebujecie wsparcia w zaprezentowaniu swojej nominacji na Facebook’u, nasza specjalistka od mediów społecznościowych służy pomocą - 699 066 135.

Wszystkim nominowanym gratulujemy i życzymy wielu głosów!

MISTRZOWIE MOTORYZACJI Przejdź do głosowania

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3