Motor Lublin i Perła - Browary Lubelskie S.A. kontynuują współpracę

Karol Kurzępa
Karol Kurzępa
Na zdjęciu: Piotr Więckowski, wiceprezes zarządu Speedway Lublin S.A. (z lewej) i Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny Perła – Browary Lubelskie S.A.
Na zdjęciu: Piotr Więckowski, wiceprezes zarządu Speedway Lublin S.A. (z lewej) i Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. fot. Perła – Browary Lubelskie S.A
Żużlowy Motor Lublin i Perła - Browary Lubelskie S.A. związały się nową umową sponsorską. Kontrakt został podpisany na najbliższe trzy sezony, czyli do końca 2022 roku.

- Z lubelskimi żużlowcami jesteśmy od ich powrotu do ligowych rozgrywek w 2017 roku - mówi Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. - Jesteśmy dumni, że również dzięki naszej pomocy klub tak szybko awansował do PGE Ekstraligi. Teraz, w tym trudnym dla wszystkich okresie spowodowanym epidemią, po raz pierwszy podpisaliśmy umowę długoterminową, przedłużając naszą współpracę aż do zakończenia sezonu 2022, oczywiście z możliwością dalszej kontynuacji. Chcemy w ten sposób okazać solidarność naszemu partnerowi biznesowemu i pomóc klubowi w budowaniu stabilnej bazy sponsorów i zaplecza finansowego, co ułatwi mu realizację celów sportowych. Na razie marka Perła będzie obecna na stadionie żużlowym jedynie na materiałach reklamowych, ale po zniesieniu ograniczeń związanych z epidemią natychmiast powróci także w ulubionej formie pełnoletnich fanów czarnego sportu, aby towarzyszyć im we wspólnym kibicowaniu naszemu klubowi – dodaje.

Zadowolenia z przedłużenia umowy nie ukrywają działacze drużyny żużlowych "Koziołków". - To dla nas niezwykle ważne, że lubelski browar po raz kolejny zdecydował się zająć miejsce w gronie naszych sponsorów. Perła to partner wymagający, ale jednocześnie niezwykle profesjonalny i godny zaufania – mówi Jakub Kępa, prezes zarządu Speedway Lublin S.A. - Przedłużenie współpracy z tak znaczącym sponsorem traktujemy jako dobry prognostyk przed rozpoczynającym się sezonem. Głęboko wierzymy, że najbliższe trzy lata naszej współpracy z marką Perła, żużlowy Motor Lublin spędzi w Ekstralidze, dostarczając wszystkim naszym kibicom i przyjaciołom wielu sportowych emocji - podkreśla sternik klubu.

Przypomnijmy, że już w najbliższy weekend rusza nowy sezon w PGE Ekstralidze. Lubelski zespół zainauguruje rozgrywki najlepszej żużlowej ligi świata w piątek 12 czerwca, o godzinie 18, wyjazdowym meczem z Betard Spartą Wrocław. Spotkanie odbędzie się bez udziału kibiców. Transmisję z zawodów przeprowadzi stacja telewizyjna Eleven Sports.

ZOBACZ TAKŻE

Motor Lublin przedstawił awizowany skład na pierwszy mecz sezonu 2020

Komu będzie służyć rywalizacja w nowej rzeczywistości? Oceni...

Kościoły zdrowego ciała, siłownie obeszły przepisy

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3