Motor Lublin i Perła - Browary Lubelskie S.A. kontynuują współpracę

Karol Kurzępa
Karol Kurzępa
Na zdjęciu: Piotr Więckowski, wiceprezes zarządu Speedway Lublin S.A. (z lewej) i Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny Perła – Browary Lubelskie S.A.
Na zdjęciu: Piotr Więckowski, wiceprezes zarządu Speedway Lublin S.A. (z lewej) i Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. fot. Perła – Browary Lubelskie S.A
Żużlowy Motor Lublin i Perła - Browary Lubelskie S.A. związały się nową umową sponsorską. Kontrakt został podpisany na najbliższe trzy sezony, czyli do końca 2022 roku.

- Z lubelskimi żużlowcami jesteśmy od ich powrotu do ligowych rozgrywek w 2017 roku - mówi Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. - Jesteśmy dumni, że również dzięki naszej pomocy klub tak szybko awansował do PGE Ekstraligi. Teraz, w tym trudnym dla wszystkich okresie spowodowanym epidemią, po raz pierwszy podpisaliśmy umowę długoterminową, przedłużając naszą współpracę aż do zakończenia sezonu 2022, oczywiście z możliwością dalszej kontynuacji. Chcemy w ten sposób okazać solidarność naszemu partnerowi biznesowemu i pomóc klubowi w budowaniu stabilnej bazy sponsorów i zaplecza finansowego, co ułatwi mu realizację celów sportowych. Na razie marka Perła będzie obecna na stadionie żużlowym jedynie na materiałach reklamowych, ale po zniesieniu ograniczeń związanych z epidemią natychmiast powróci także w ulubionej formie pełnoletnich fanów czarnego sportu, aby towarzyszyć im we wspólnym kibicowaniu naszemu klubowi – dodaje.

Zadowolenia z przedłużenia umowy nie ukrywają działacze drużyny żużlowych "Koziołków". - To dla nas niezwykle ważne, że lubelski browar po raz kolejny zdecydował się zająć miejsce w gronie naszych sponsorów. Perła to partner wymagający, ale jednocześnie niezwykle profesjonalny i godny zaufania – mówi Jakub Kępa, prezes zarządu Speedway Lublin S.A. - Przedłużenie współpracy z tak znaczącym sponsorem traktujemy jako dobry prognostyk przed rozpoczynającym się sezonem. Głęboko wierzymy, że najbliższe trzy lata naszej współpracy z marką Perła, żużlowy Motor Lublin spędzi w Ekstralidze, dostarczając wszystkim naszym kibicom i przyjaciołom wielu sportowych emocji - podkreśla sternik klubu.

Przypomnijmy, że już w najbliższy weekend rusza nowy sezon w PGE Ekstralidze. Lubelski zespół zainauguruje rozgrywki najlepszej żużlowej ligi świata w piątek 12 czerwca, o godzinie 18, wyjazdowym meczem z Betard Spartą Wrocław. Spotkanie odbędzie się bez udziału kibiców. Transmisję z zawodów przeprowadzi stacja telewizyjna Eleven Sports.

ZOBACZ TAKŻE

Motor Lublin przedstawił awizowany skład na pierwszy mecz sezonu 2020

Komu będzie służyć rywalizacja w nowej rzeczywistości? Oceni...

Polacy najaktywniejsi w Europie

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie