Pojazd jest w pełni ekologiczny. Poza tym, że charakteryzuje się zerową emisją tlenków, to jeszcze podczas jego użytkowania jest niższy poziom hałasu.
- Elektryczny SOR EBN11 ma 11 metrów długości i troje drzwi, które otwierają się na zewnątrz. Ciekawym rozwiązaniem jest zastosowanie drzwi drugich i trzecich blisko siebie. Autobus jest niskopodłogowy i wyposażony w monitoring - czytamy na profilu ZTM Lublin - W autobusie zastosowano silnik asynchroniczny trakcyjny TAM-Pragoimex, o mocy 120 kW. Jest on zasilany przez litowo-jonowe baterie Varty. Ich pojemność to 172 kWh. Średni czas ładowania baterii to 6-8 h. Autobus na jednym ładowaniu może przejechać ok. 150 km. Pojazd może zabrać na pokład 76 pasażerów (ma 27 miejsc siedzących i 49 stojących).
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?