Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

PiS odkrył karty. Znamy kandydatów do PE!

PiS odkrył karty. Znamy kandydatów do PE!

Puść Ciuch w Ruch w Galerii Katowickiej! Kolejki stały codziennie przez trzy dni

Puść Ciuch w Ruch w Galerii Katowickiej! Kolejki stały codziennie przez trzy dni

Polecamy

Czytaj etykiety! Oto 7 dodatków do żywności, które zwiększają ryzyko poważnej choroby

Czytaj etykiety! Oto 7 dodatków do żywności, które zwiększają ryzyko poważnej choroby

Od „drogiej brunetki” Hailey Bieber do świetlistego blondu. Modne kolory włosów

Od „drogiej brunetki” Hailey Bieber do świetlistego blondu. Modne kolory włosów

Trwa kolejna edycja akcji „Sprzątaj po swoim psie”

Trwa kolejna edycja akcji „Sprzątaj po swoim psie”