Nasz Czytelnik zamierzał zrobić niespodziankę swojemu koledze z Lublina, który opiekuje się ciężko chorą matką i bezpośrednio do mieszkania podesłać mu pizzę.
- Od Lublina dzieli mnie odległość ponad pół tysiąca kilometrów. Chciałem najpierw zapłacić za usługę wysyłając firmie pieniądze przekazem pocztowym, a następnie wskazać adres dostawy - informuje pan Jan. - Po parokrotnych konsultacjach z szefostwem lokalu okazało się, że nie jest to możliwe.
- Każdego miesiąca nasza firma realizuje kilkaset tysięcy zamówień. Aby zapewnić odpowiedni poziom serwisu, cały system przyjmowania zamówień i realizacji dostawy jest przygotowany na przyjęcie telefonicznego zamówienia w konkretnym lokalu, zaś płatność jest regulowana przy odbiorze zamówienia - wyjaśnia Dariusz Bąk, dyrektor marketingu Telepizza Poland.
Bąk podkreśla, że realizacja zamówienia w oparciu o przelew pocztowy nie jest możliwa ze względu na specyfikę systemu informatycznego. - Łączy on i obsługuje wszystkie lokale Telepizzy, ale nie przewiduje kilkudniowego odstępu między datą wprowadzenia zamówienia do systemu a terminem wpłynięcia opłaty i następnie dopiero dostawy - tłumaczy dyrektor marketingu.
- Taka jest specyfika skali działania, gdzie systemy są przygotowane do obsługi dziesiątków tysięcy standardowych transakcji - podsumowuje Dariusz Bąk.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?