Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Niespodzianka z pizzą nie wypaliła

Piotr Olejarz
- Jestem zdumiony i jednocześnie przerażony bezdusznością lokalu Telepizza mieszczącego się przy ul. Głębokiej w Lublinie - napisał do nas pan Jan z Piły.

Nasz Czytelnik zamierzał zrobić niespodziankę swojemu koledze z Lublina, który opiekuje się ciężko chorą matką i bezpośrednio do mieszkania podesłać mu pizzę.

- Od Lublina dzieli mnie odległość ponad pół tysiąca kilometrów. Chciałem najpierw zapłacić za usługę wysyłając firmie pieniądze przekazem pocztowym, a następnie wskazać adres dostawy - informuje pan Jan. - Po parokrotnych konsultacjach z szefostwem lokalu okazało się, że nie jest to możliwe.

- Każdego miesiąca nasza firma realizuje kilkaset tysięcy zamówień. Aby zapewnić odpowiedni poziom serwisu, cały system przyjmowania zamówień i realizacji dostawy jest przygotowany na przyjęcie telefonicznego zamówienia w konkretnym lokalu, zaś płatność jest regulowana przy odbiorze zamówienia - wyjaśnia Dariusz Bąk, dyrektor marketingu Telepizza Poland.

Bąk podkreśla, że realizacja zamówienia w oparciu o przelew pocztowy nie jest możliwa ze względu na specyfikę systemu informatycznego. - Łączy on i obsługuje wszystkie lokale Telepizzy, ale nie przewiduje kilkudniowego odstępu między datą wprowadzenia zamówienia do systemu a terminem wpłynięcia opłaty i następnie dopiero dostawy - tłumaczy dyrektor marketingu.

- Taka jest specyfika skali działania, gdzie systemy są przygotowane do obsługi dziesiątków tysięcy standardowych transakcji - podsumowuje Dariusz Bąk.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski