Noc Kultury 2017. Lublin nie spał tej nocy (ZDJĘCIA, WIDEO)

red
Ryby - lampiony na ul. Furmańskiej, skąpany w zielonej mgle Zaułek Hartwigów, ukwiecona Brama Rybna - to jedne z wielu obrazów, które zapamiętamy z tegorocznej Nocy Kultury. Zobaczcie jeszcze raz jak pięknie wyglądał w tym czasie Lublin.

Noc Kultury na ul. Furmańskiej:

Jesteśmy też w serwisie INSTAGRAM. Obserwuj nas!

Wideo

Komentarze 48

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

.

J
Janusz

Weź człowieku mów za siebie a nie za "mieszkańców lublina"! To że znasz jakaś zajadłą grupkę krzykaczy i pieniaczy, którzy plują na Żuka bez względu na to co robi, to nie znaczy, że całe miasto tak myśli...
Ja mieszkam tu od urodzenia, kończyłem tu szkołę i dwa kierunki studiów, cały czas mieszkam tutaj, nigdy nie wyprowadziałem się stąd nawet na miesiąc. Pracuję tu i żyję i zawsze szczycę się tym, że mieszkam w tym mieście. Jestem jego 100% mieszkańcem, więc nie komentuj w moim imieniu. Równie dobrze ja mogłym napisac, że ciebie mają dosyć mieszkańcy Lublina (pisze nazwę mojego miast z dużej litery bo darzę je szacunkiem, w przeciwieństwie do ciebie karaluchu)...

h
hehe

"wspUlnego" to na pewno miało mało

K
Ka

to bez sensu-ktos cos powiesi i sie mowi o kulturze, za nasze ciezkie podatki-nie robcie wiecej tzw nocyy kultury..juz lepiej jakis koncenrt aby nie czeski rap...nie chce tego oplacac....albo lepiej za darmo muzea-to rozumiem

m
m

zgodzę sie z tobą pod centrum kultury same narąbane dzieci, setki potłuczonych butelek. zero policji na mieście. nie moge miec pretensji du żuka bo on nie jest odpowiedzialny za to wdzystko w 100 proc. ale nauczka powinna być bo takiej chujni na tak niskim poziomie dawno nie było. a chodziłem długo szukając miejsca gdzie można pobawić sie przy dobrej muzyce elektronicznej. niestety bychawa chełm kraśnik i disco polo rules

a
aaa

Fatalne wrażenie. To była noc niekuturalnego picia piwa w tłumie. Jak ktoś lubi, proszę. Goście, z którymi się wybrałem, totalnie rozczarowani. Nigdy więcej.

J
Ja JUS

- też jakiś "kulturalny" takim motocyklem z jednym tłokiem, jak mi przygazuje pod oknem o 24:00
to na równe nogi z łóżka mnie stawia.
Im więcej o tej KUlturze się mówi tym mniej się ją czuje więc przestańcie zaciemniać.

F
Franek

Tak nie spałem bo oglądałem finał LM. jedynymi beneficjentami tego przeglądu amatorskich zespołów z są one same i właściciele pijalni piwa. Prowincja i tyle. A jak tam z reprezentacyjnym targiem i dworcem pod zamkiem panie Żuk to już dwie kadencje pan obiecujesz likwidację tej wizytówki Lublina. Przed kolejnymi wyborami znów będą obiecanki?

F
Franek

Tak nie spałem bo oglądałem finał LM. jedynymi beneficjentami tego przeglądu amatorskich zespołów z są one same i właściciele pijalni piwa. Prowincja i tyle. A jak tam z reprezentacyjnym targiem i dworcem pod zamkiem panie Żuk to już dwie kadencje pan obiecujesz likwidację tej wizytówki Lublina. Przed kolejnymi wyborami znów będą obiecanki?

V
Viktor vektor

eeee zadnych zamachow, zadnych bomb gdzie wam do zachodniej cywilizacji!? Toz to panie zascianek jak mawia wybitna pani Kazimiera szczuka

w
wawa

czy ma sie pan dobrze czy juz czas odpoczywac? mieszkancy lublina juz maja pana dosc. tak zlego prezydaenta dawno nie bylo . przebilesn pan nawet pruszkowskiego.wszystko jest robione na niekorzyść mieszkancow lublina. ale jak pochodzi sie z poza to nic dziwnego.

k
ktoś

o "chorym lublinianinie'?

q
qwerty

Byla :) nikt sie nie pobił i wgl bylo ok :) tylko do ch.ja pijanych dzieci po 17 lat max

P
Polak

na tych wszystkich kozienaliach gdzie wladze uniwersytetow oficjalnie wspieraja zabawe na koncertach a fatycznie pozwalaja na moczymordstwo gawedzi studenciej to i miasto daje co roku taki festiwal "ukulturniania sie" mieszkancom. Przyklad idze przeciez od bardziej kulturalnego srodowiska uniwersyteckiego.

t
targoszbenoszzaforintosz

dzisiaj nic nikogo nie obchodzi, ważny jest pieniądz a to ,że pod domem robią ci burdel to twoja sprawa, męcz się i mieszkaj w tym s...fie, nikt ci w niczym nie pomoże

Dodaj ogłoszenie