Nowa reklama lubelskiej Perły. "Odcinamy się od cukierkowych spotów" (WIDEO)

Ewa PajuroZaktualizowano 
kadr z reklamy
"Życie na Lubelszczyźnie nie jest łatwe" - dowiadujemy się z najnowszej reklamy piwa Perła. Od 10 września 30-sekundowy spot pojawia się w największych stacjach telewizyjnych. Browary Lubelskie są z niego bardzo zadowolone. Mieszane uczucia ma specjalista, którego poprosiliśmy o ocenę.

"Nie mamy tu wielkich fabryk, czy wysokich biurowców" - mówi lektor (Krzysztof Cugowski). W tym czasie oglądamy plantację chmielu, spracowane ręce rolnika, robotników zatrudnionych przy produkcji piwa i migawki z Lublina. "Mamy za to coś z czego jesteśmy dumni i czego nikt nam nie odbierze: motywację i wartości (…), charakter i upór (…), pasję" - słyszymy dalej.

Na koniec widzimy hasło całej kampanii: "Perła - najbardziej lubelskie piwo na świecie".

- Nasze założenie było takie, że odcinamy się od cukierkowych, zafałszowanych reklam piwa. Spot naśladuje film dokumentalny. Pojawiają się w nim prawdziwi rolnicy, prawdziwi pracownicy. Nie ma stylizacji, nie ma makijażu - zapewnia Sławomir Staręga, dyrektor ds. marketingu w Browarach Lubelskich. I dodaje, że od początku był wielkim zwolennikiem takiej koncepcji reklamy. - Powstał naprawdę dobry film - podsumowuje.

Spoty będą wyświetlane w telewizji do końca października. Pojawią się też na portalu YouTube.pl przed niektórymi filmikami. W październiku w całym kraju stanie też około 400 bilbordów nawiązujących do zaprezentowanego spotu.

Specjalista od marketingu, którego poprosiliśmy o ocenę reklamy był nią bardzo zaskoczony. - Jest zupełnie inna niż dotychczasowe, w których często wykorzystywano dosyć prymitywne motywy seksualne - komentuje Robert Furtak z Katedry Marketingu w Instytucie Zarządzania UMCS w Lublinie. - Wyraźnie widać, że firma stara się dotrzeć do konkretnego segmentu docelowego. Mam tu na myśli mężczyzn w średnim i dojrzałym wieku, ciężko pracujących, zatrudnionych na niższych stanowiskach, robotników, rolników, raczej o niskich dochodach - wymienia.

Podkreśla, że reklama jest dynamiczna i oryginalna. - Nie wiem jednak, czy jest to dobry pomysł na kampanię ogólnopolską, bo ze spotu wynika, że Browary odwołują się raczej do konsumenta lokalnego - mówi.

A Wy, jak oceniacie reklamę? Czekamy na Wasze opinie.

Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.kurierlubelski.pl/piano

Wideo

Materiał oryginalny: Nowa reklama lubelskiej Perły. "Odcinamy się od cukierkowych spotów" (WIDEO) - Kurier Lubelski

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 60

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

j
jest ok

ale niestety jakość złotego trunku się tak pogorszyła, że ja już przestałem się fascynować perłą. Mam duży brzuch i potrafię "wciągnąć " 4 do 6 sztuk co wieczór! Uzależniacze, napieniacze, kto kiedyś słyszał o takich gów...ach dodawanych do piwa a w efekcie są partie tak podłe, że nie kupuję wolę, 200 czystej lub schłodzone siuśki żubra. Puszka Perły z datą 04.04 2013 jest ok a np.08.03 2013 wzmaga u mnie odruch wymiotny. Piwo piję od 1990 i wiem jak przez lata zmieniło się na gorsze niestety. Browary lubelskie ocknijcie się, nie ja jeden przestaję konsumować wasz produkt!

P
Piwosz

"Życie w Kozim Grodzie jest trudne",a po wypiciu perły nudne.

r
robaczek

Nie pij perły,jak chcesz mieć zdrowe nerwy.

M
Majka

Piwa nie pijam. Tyle, że przykuł moją uwagę głos Cugowskiego...:)

B
Baś

mi się podoba, coś nowego na rynku reklam dotyczących piwa, może przykuć uwagę nowym nabywcom i to nie tylko tym cięzko pracującym, ale również tym którzy lubią coś typowo regionalnego

w
wn

Jak w tytule, coś brales ?, jeśli tak to odstaw to radzę, bo na poetę to na pewni się nie nadajesz

a
as

pojawia sie perelka juz w londynie , wrescie , puszka 1 funt

g
greg

Ten ekspert co się wypowiada to chyba nie zna się za bardzo, nie jestem w opisywanym przez niego targecie a reklama trafia do mnie, świetna jest

p
paula

skoro myslą obrazkami i stereotypami to zmusimy ich do innego myslenia..nie potrzeba nam wąskomyślących..a to że nie ma biurowców i żyje się niełatwo to akurat prawda..ale mamy dobre piwko..dobre uczelnie..piękne jeziora i lasy dookoła..czyste powietrze i dobre nastawienie bo nie sztuka zrobić kariere i pieniądze w Wawie,Poznaniu czy Krakowie sztuka u nas :) W Lublinie zostają najlepsi!!!

a
asik

Polak wstaje rano, włącza japońskie radyjko, zakłada amerykańskie spodnie, wietnamski podkoszulek i chińskie tenisówki, po czym z holenderskiej lodówki wyciąga niemieckie piwo. Siada przed koreańskim komputerem i w amerykańskim banku zleca przelewy za internetowe zakupy w Anglii, po czym wsiada do czeskiego samochodu i jedzie do francuskiego hipermarketu na zakupy. Po uzupełnieniu żarcia w hiszpańskie pomidory, belgijski ser i greckie wino wraca do domu. Gotuje obiad na rosyjskim gazie. Na koniec siada na włoskiej kanapie i... I szuka pracy w polskojęzycznej gazecie - znowu nie ma! Zastanawia się, dlaczego w Polsce nie ma pracy???

G
Gość

Myślicie, że oglądający tu czy tam ten spot o tym nie wiedzą:

"W punktach skupu tłumaczą, że cenę dyktują im kompanie piwowarskie. Raz jest lepiej, raz gorzej, najczęściej źle. Plantatorzy żalą się, że sytuacja na rynku chmielu od wielu lat jest niestabilna. Nie mogą więc nic zaplanować. Przez to wielu myśli o rezygnacji z uprawy.

Lubelskie Powiśle to krajowe zagłębie chmielarskie. Do czasu powodzi znajdowało się tu 90 proc. upraw. Chmielarze przetrwali klęskę powodzi, ale nie wiedzą czy wystarczy im sił, by przełamać dyktat browarów. (TVP Lublin)"

I
Imprezowicz lokalny

To raczej film dokumentalny, nie ma nic wspólnego ze spotem.Co na to szefowie marketingu terytorialnego miasta i województwa? Zachęcające to to na pewno nie jest

K
Król Julian

I tak gwiazdami reklamy są trzy psy z 0:04 ;) co nie oznacza reklamy pod psem.

m
murek

ośmieszasz to sie sam takimi komentami , niech wojewoda i marszałek wyda te miliony na stworzenie nowych miejsc pracy , jednego przedsiębiorstwa które coś produkuje a nie tylko sprzedaje (czyt hipermarkety) . Ja nie odczułem ich wydanych milionów na promocje ...

r
rob

Kamil daj już spokój to naprawdę fajna reklama, wzbudza zainteresowanie Lublinem, ja myśle ze teraz to dopiero niektórzy maturzyści pomylsa ze jest takie miasto i ze można do niego pojechać, ze ma fajny klimat, bo wcześniej to kto wogole o Lublinie coś słyszał, ten spot to coś tak innego, ze na pewno wzbudzi zainteresowanie

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3