Lidl wprowadza "ciche godziny". Co to znaczy?
Lidl Polska to kolejna sieć, która zdecydowała się na wprowadzenie udogodnień z myślą o osobach ze spektrum autyzmu. Już w ubiegłym roku na takie rozwiązanie zdecydowały się m.in. Auchan, Carrefour i Decathlon. Co konkretnie oznaczają „ciche godziny” w Lidlu?
- Muzyka oraz komunikaty głosowe będą wyciszone
- Klienci ze spektrum autyzmu będą obsługiwani poza kolejnością w tzw. kasach pierwszeństwa.
„Ciche godziny” będą obowiązywały we wszystkich sklepach Lidl:
- w piątki w godz. 8-10
- w soboty w godz. 19-21
W Lidl Polska stawiamy przede wszystkim na ludzi. Nieustannie dokładamy starań, aby każdy czuł się w naszym sklepie komfortowo i mógł swobodnie dokonywać zakupów. Dzięki obecności naszej marki w różnych lokalizacjach w całej Polsce mamy możliwość poznania rozmaitych potrzeb naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić inicjatywę „ciche godziny” - dla większości z nas jest to ledwo zauważalna zmiana, a dzięki temu możemy możemy znacznie ułatwić codzienne zakupy części klientów – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.
Lidl wprowadzi zmianę, gdy minie zamieszanie w związku z epidemią koronawirusa
O wprowadzenia rozwiązania poinformowano 2 kwietnia, kiedy obchodzony jest Światowy Dzień Świadomości Autyzmu.
Gdy handel i usługi powrócą do funkcjonowania w regularny sposób, będzie możliwe doświadczenie ułatwień przez osoby ze spektrum autyzmu w naszych sklepach – zapewnia Robaszkiewicz.
Udogodnienia dla osób z autyzmem z sklepach Lidl zostaną wprowadzone, gdy unormuje się sytuacja wywołana epidemią koronawirusa.
iPolitycznie - Dominik Tarczyński - skrót 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?