Film przeciwstawia świat wielkiego, zatłoczonego miasta, gdzie liczy się praca i ludzie nie mają czasu na przyjemności, sielskiej Lubelszczyźnie, gdzie można odpocząć na łonie natury. W spocie można zobaczyć ujęcia m.in. z Kazimierza Dolnego, Zamościa, Zwierzyńca czy Roztocza.
- Chcieliśmy pokazać, że w naszym regionie można naładować akumulatory - tłumaczył Krzysztof Grabczuk, marszałek województwa.
Film będzie wyświetlany od dziś do końca wakacji - 70 razy w TVN, 50 w TVN24 i 50 w TVN Warszawa. Zobaczymy go także w Polsacie. - Będzie wyświetlany w najlepszym czasie antenowym, np. w Polsacie po "Wydarzeniach" - mówił Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego.
We wrześniu spot ma być pokazywany przed seansami w kinach. W Warszawie zawisną też billboardy.
Kampanię przygotowała lubelska firma Codeina. Całość będzie kosztować 1,4 mln zł. Za sam 45 - sekundowy spot zapłacono 180 tys. zł. Pieniądze to w 85 proc. unijne środki.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?