- Zespół zewnętrznych ekspertów wybrał dziewięć lokali, z którymi rozpoczęliśmy współpracę - mówi Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta.
Personel każdego z nich został przeszkolony. Wie, jakie ciekawe miejsce wskazać turyście do zwiedzania. W ub. tygodniu restauracje zostały oznaczone specjalnymi banerami. To Vanilla Cafe (hotel i restauracja), Gramoffon, Grand Hotel Lublinianka, Magia, Akwarela Cafe, Mandragora, Koyot, Czarny Tulipan i Acerna.
- Z tymi lokalami podpisaliśmy umowę. Oczywiście, jeśli któryś nie będzie się z niej wywiązywał, to ją zerwiemy - zapowiada Michał Krawczyk.
To czy restauracje wywiązują się z zobowiązań, urzędnicy chcą sprawdzać korzystając z usług tzw. tajemniczego klienta, czyli podstawionej osoby. Raz na jakiś czas taki klient będzie wypytywał personel lokalu o informacje dotyczące Lublina.
W zamian lokale są promowane na stronie www.lublin.eu - oficjalnym portalu miasta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?