Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

O Lublinie w lokalu

Kamil Krupa
Vanilla Cafe to jeden z dziewięciu wybranych lokali
Vanilla Cafe to jeden z dziewięciu wybranych lokali Kamil Krupa
W dziewięciu restauracjach oznaczonych elementami logo Lublina, turysta będzie mógł się dowiedzieć szczegółów na temat historii miasta i jego zabytków. Otrzyma też foldery promocyjne. To najnowszy pomysł urzędników magistratu.

- Zespół zewnętrznych ekspertów wybrał dziewięć lokali, z którymi rozpoczęliśmy współpracę - mówi Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta.

Personel każdego z nich został przeszkolony. Wie, jakie ciekawe miejsce wskazać turyście do zwiedzania. W ub. tygodniu restauracje zostały oznaczone specjalnymi banerami. To Vanilla Cafe (hotel i restauracja), Gramoffon, Grand Hotel Lublinianka, Magia, Akwarela Cafe, Mandragora, Koyot, Czarny Tulipan i Acerna.

- Z tymi lokalami podpisaliśmy umowę. Oczywiście, jeśli któryś nie będzie się z niej wywiązywał, to ją zerwiemy - zapowiada Michał Krawczyk.

To czy restauracje wywiązują się z zobowiązań, urzędnicy chcą sprawdzać korzystając z usług tzw. tajemniczego klienta, czyli podstawionej osoby. Raz na jakiś czas taki klient będzie wypytywał personel lokalu o informacje dotyczące Lublina.

W zamian lokale są promowane na stronie www.lublin.eu - oficjalnym portalu miasta.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski