Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w raklamie Lidla. Ile za to skasują?

Oprac. (d-ka)
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w raklamie Lidla. Ile za to skasują?  30 lipca wystartowała kampania reklamowa sieci Lidl, w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w raklamie Lidla. Ile za to skasują? 30 lipca wystartowała kampania reklamowa sieci Lidl, w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Lidl
Udostępnij:
Lidl powrócił do listy TOP 10 brandów, które najwięcej wydają na reklamę telewizyjną i od razu zajął pierwsze miejsce.

Jak informuje portal dlahandlu.pl, od 30 lipca do 5 sierpnia 2012 roku (pierwszy tydzień nowej kampanii), według oficjalnych cenników stacji TV, sieć wydała aż 6 830 100 zł.

Co ciekawe, w zestawieniu nie pojawiła się Biedronka, która wiele tygodni zajmowała wysokie miejsca w zestawieniu Nielsena. Ponadto, z danych tej firmy badawczej przygotowanych na zlecienie portalu wirtualnemedia,.pl wynika, że wydatki Lidla na reklamę w Telewizji Polskiej podczas trwania igrzysk to 1 562 920 zł. Niedawno Wprost podał, że nowa akcja promocyjna Lidla to wydatek 120 mln zł na reklamy w mediach.

Dlahandlu.pl przypomina, że 30 lipca wystartowała kampania reklamowa sieci Lidl, w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Podczas kampanii, która będzie trwała 52 tygodnie, sieć będzie promowała dania dla czteroosobowej rodziny, których koszt wyniesie około 20 zł. Akcja będzie promowana bardzo szeroko, w telewizji, internecie, na outdorze, w gazetkach.

Uwaga! Za reklamę Pascal dostanie 500 tys. złotych, a Okrasa około 650 tys. zł.

 

Źródło: dlahandlu.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska będzie potentatem zielonego wodoru?

Wideo

Materiał oryginalny: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w raklamie Lidla. Ile za to skasują? - Gazeta Pomorska

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Za reklamę Pascal dostanie 500 tys. złotych, a Okrasa około 650 tys. zł.
A nam nadgodzin nie płacą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1i jako dzien wolny oddają!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M
Miki
@baba jaga Ale ty jesteś prymityw. Dlaczego nie podacie? Przecież było podane wiele razy ile Majewski zarobił. A pod tamtym tekstem napisałeś Dlaczego nie podacie ile wydał LIDL? To jest o tym artykuł, aty pytasz, aczemu to nie jest artykuł o czym innym?
H
Hayabusa
Kurde a ja zbieram od 3 lat na nową Suzuki Hayabusę i zebrać nie mogę a takie wielkie gwiazdy dostają za jednym razem na 10 takich Hayek... :( .
b
baba jaga
No i co.To tak dużo?LIDL to prywatna firma i może płacic ile chce.Dla czego nie podacie ile za reklamę PKO BP-czyli państwowego banku - dostaje niejaki oszołom Szymon M.???
Więcej informacji na stronie głównej Kurier Lubelski
Dodaj ogłoszenie