Perła - Browary Lubelskie S.A. nadal sponsorem Motoru Lublin

Redakcja
mat. prasowe
Perła - Browary Lubelskie S.A. zostaje z Motorem Lublin. Spółka i klub podpisały właśnie umowę.

- Jak na prawdziwych kibiców przystało, jesteśmy dumni po zwycięstwie i wierni po porażce. Lubelski browar od lat wspiera Motor Lublin - mówi Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny Perły. I kontynuuje: - Kolejna umowa sponsorska to dowód naszego zaufania do Prezesa klubu, sztabu szkoleniowego i całej drużyny Motoru. Wierzymy, iż ostatnie wzmocnienia, w szczególności pojawienie się w składzie bardzo doświadczonych zawodników mających na koncie występy w Ekstraklasie, pomogą klubowi osiągnąć upragniony awans do drugiej ligi. Życzymy tego całemu zespołowi oraz wszystkim kibicom. Cieszymy się, że frekwencja na meczach drużyny, której jesteśmy wieloletnim partnerem, tak często utrzymuje się na poziomie spotkań z najwyższej klasy rozgrywkowej.

- Wszystkich fanów lubelskiej piłki nożnej tradycyjnie już zapraszam do odwiedzania stoisk Perły w trakcie meczów na Arenie Lublin, a na tych, którzy nie mogą towarzyszyć Motorowi na meczach wyjazdowych, czekają transmisje na żywo w Perła Sport Pubie – dodaje dyrektor Andrzej Rutkowski.

- Motor i Perła to dwie marki, które w powszechnej świadomości kojarzą się z Lublinem. Cieszę się, że kolejny sezon będziemy występować w jednej drużynie. Z tego miejsca bardzo dziękuję za zaufanie ze strony naszego wieloletniego i sprawdzonego Partnera. Głęboko wierzę, że w nadchodzących rozgrywkach dostarczymy naszym fanom wielu pozytywnych wrażeń i okazji do świętowania – w wypadku pełnoletnich kibiców przy szklaneczce piwa Perła – zwycięstw Motoru – natomiast mówi Leszek Bartnicki, prezes lubelskiego klubu.

Wideo

Komentarze 7

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
Piotrek

Właśnie przez takie akcje piję tylko Perełkę.

P
Pejo

Nie napinaj się koleżanko bo ty i tak pijesz tylko piwko smakowe z biedronki.

H
House

Motor żużlowy to coraz mocniejsza marka a Motor piłkarski to dno i 5 metrów mułu - wstyd dla Perły że sponsoruje takie dno i dla Miasta że ładuje w to kasę

R
REALISTA

Lepiej wydać te pieniądze na sport dzieci i młodzieży.

s
storm

BRAWO Perełka :) !!

P
Piotr

Perła chmielowa zup królowa.

k
kibic

Od momentu jako Sponsor Motoru 95 procent kupuje PERŁE więcej takich konsumentów

Dodaj ogłoszenie