– Naszym najważniejszym przekazem w nowej kampanii jest autentyczność. Dlatego zaangażowaliśmy do tego projektu mieszkańców Lublina, a nie zawodowych aktorów. Zależało nam na osobach, które są związane nie tylko z regionem, ale również z wywodzącym się z niego browarem. Stąd pomysł na lokalną społeczność oraz pracowników naszej firmy – mówi Andrzej Stawiszyński, dyrektor operacyjny Perły Browary Lubelskie.
Główne hasło kampanii to „Perła Najbardziej Lubelskie Piwo na Świecie”. Jednym z głównych założeń nowej kampanii jest pokazanie, jak ważne dla firmy są jej korzenie oraz region, z którego się wywodzi. Narrator pyta mieszkańców Lubelszczyzny, jak smakuje piwo Perła? W odpowiedzi słyszymy słowa mówiące o niepowtarzalności, unikalności oraz wyjątkowości produktu.
Akcję promocyjną zaplanowano na okres wakacyjny. Będą to zarówno spoty reklamowe emitowane w największych stacjach telewizyjnych w całych kraju m.in. TVP1, TVP2, TVP Lublin, Polsacie, TVN oraz w pakiecie tematycznym TVN i Polsatu. Będą też tablice głównie w województwie lubelskim, ale także w Krakowie, Rzeszowie, Łodzi.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?