Grupą docelową przy tworzeniu nowego piwa były kobiety w wieku 18-35 lat. - Długo nasza marka była kojarzona z piwem tylko dla mężczyzn. Trudno nam było zmienić ten wizerunek. Mamy nadzieję, że nasz nowy produkt spodoba się kobietom - mówi Andrzej Stawiszyński, dyrektor ds. sprzedaży.
Producenci podkreślają, że nadal bardzo ważne jest dla nich promowanie Lubelszczyzny, dlatego chmiel oraz jabłka wykorzystane przy produkcji pochodzą od tutejszych dostawców.
Praca nad nowym piwem trwała kilka miesięcy - Nie jest to produkt, który przyjechał do nas gotowy z zagranicy. Od początku do końca stworzony został przez naszych technologów. Chcieliśmy pokazać, że jesteśmy tak silną firmą, że potrafimy zrobić coś bez pomocy z zewnątrz - podkreślał Stawiszyński.
Przy realizacji wykorzystano nowy komponent, a mianowicie naturalną substancję z liści stewii, która ma 250 razy większą siłę słodzącą niż cukier, ale zero kalorii, co na pewno ucieszy kobiety.
Zarząd Lubelskich Browarów zapewnia, że Summer to nie jest ostatnia nowość jaką chcą wprowadzić na rynek w najbliższym czasie. Na razie nie zdradzają szczegółów.
Nasze serwisy:
Serwis gospodarczy - Wybierz Lublin
Serwis turystyczny - Perły i Perełki Lubelszczyzny
Serwis dla fanów spottingu i lotnictwa - Samoloty nad Lubelszczyzną
Miasto widziane z samolotu - Lublin z lotu ptaka
Nasze filmy - Puls Polski
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?