PGE zamyka Biura Obsługi Klienta i pracuje zdalnie

RED.
Z powodu pandemii koronawirusa i wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego sprzedawca energii w Polsce do odwołania zamyka stacjonarne placówki obsług
Z powodu pandemii koronawirusa i wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego sprzedawca energii w Polsce do odwołania zamyka stacjonarne placówki obsług unsplash.com/zdjęcie ilustracyjne
Z powodu pandemii koronawirusa i wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego sprzedawca energii w Polsce do odwołania zamyka stacjonarne placówki obsługi.

- Nie zostawiamy klientów bez opieki, realizując pracę w sposób zdalny, jednocześnie ograniczając proces obsługi wyłącznie do najpilniejszych spraw, gwarantujących zachowanie ciągłości dostaw energii. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na zrozumienie naszych klientów w zakresie wspólnej odpowiedzialności wobec tej trudnej i nadzwyczajnej sytuacji – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

Czytaj także

W tematach zawarcia umowy na sprzedaż energii i sprawach związanych z przerwami w dostawach, należy kontaktować się telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, dzwoniąc na numer 422 222 222, albo mailowo, wysyłając wiadomość na adres serwis@gkpge.pl.

PGE Obrót przypomina również, że większość spraw można zrealizować za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK, które umożliwia m. in.:

  • zawarcie nowej umowy
  • podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach 
  • kontrolę bieżącego salda płatności
  • obsługę płatności elektronicznych 
  • modyfikację danych w obecnie posiadanej umowie 
  • kontakt na wybrany temat poprzez formularz

Czytaj także

Konto można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli klient nie pamięta swojego numeru czy kwoty z ostatniej faktury, pomoc uzyska na Infolinii PGE dostępnej pod numerem 422 222 298. Następnie jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

Czytaj także

Wysokie czynsze, niewielu klientów. Restauratorzy zamykają biznesy.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3