- Nie zostawiamy klientów bez opieki, realizując pracę w sposób zdalny, jednocześnie ograniczając proces obsługi wyłącznie do najpilniejszych spraw, gwarantujących zachowanie ciągłości dostaw energii. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na zrozumienie naszych klientów w zakresie wspólnej odpowiedzialności wobec tej trudnej i nadzwyczajnej sytuacji – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
W tematach zawarcia umowy na sprzedaż energii i sprawach związanych z przerwami w dostawach, należy kontaktować się telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, dzwoniąc na numer 422 222 222, albo mailowo, wysyłając wiadomość na adres [email protected].
PGE Obrót przypomina również, że większość spraw można zrealizować za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK, które umożliwia m. in.:
- zawarcie nowej umowy
- podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach
- kontrolę bieżącego salda płatności
- obsługę płatności elektronicznych
- modyfikację danych w obecnie posiadanej umowie
- kontakt na wybrany temat poprzez formularz
Konto można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli klient nie pamięta swojego numeru czy kwoty z ostatniej faktury, pomoc uzyska na Infolinii PGE dostępnej pod numerem 422 222 298. Następnie jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.
- Siedzenie w domu nie musi być nudne. Co robić z dzieckiem?
- ZA "Puławy" wyłożą pieniądze na walkę z koronawirusem
- Dr Pawlikowski: Takie sytuacje weryfikują człowieczeństwo
- Specjalna akcja. Posiłki dla pracowników medycznych
- „Dramat". Sklepy, restauracje, teatry tracą pieniądze
- Wszyscy, którzy spotkają się z koronawirusem, łapią go