W ramach akcji powstały specjalne filmy i plakaty stylizowane na popularny serial HBO "Gra o Tron". - Ten sezon jest dla nas wyjątkowy. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz lubelski klub walczył o praktycznie każde możliwe do zdobycia trofeum. Ta bezprecedensowa sytuacja skłoniła nas do tego, aby podjąć szeroko zakrojone działania także na polu marketingowym - mówi Marta Daniewska, manager ds. marketingu w MKS.
W produkcji, oprócz piłkarek ręcznych drużyny, bierze też udział Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru Mru. - To fajna inicjatywa i nie wahałem się nawet chwili, czy się w nią angażować. Na planie była świetna zabawa, a efekt końcowy bardzo mi się podoba - twierdzi Wójcik.
Za realizację kampanii odpowiada agencja marketingowa Robimy Marketing, patronat nad nią objęła natomiast marka Lubelskie Smakuj Życie.
Zdjęcia z backstage'u sesji znajdziecie w galerii powyżej.
#WRACAMYNATRON. ZOBACZ TRAILERY
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?